Gå til innhold

Hvor ofte ser dere søskenbarna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en søster jeg ikke har så veldig god kontakt med, men vi sender meldinger og snaps i ny og ne. Denne søsteren har en unge på 7 mnd, har totalt sett babyen 6 ganger, har sjølv barn og lite tid til å besøke henne. Hun kommer aldri på besøk. Et par ganger har vi truffet hverandre i familieselskaper. Må jeg egentlig tvinge et besøk? Er jeg slem hvis jeg lar vær denne gangen? Jeg orker ikke å ta initiativ hele tiden. 

Anonymkode: 3cc4c...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er glad i henne og ungen, men føler ikke den store kjærligheten. Vet ikke om det er riktig å si. 

Skrevet

Hvorfor skulle du ha kontakt med babyen når du og søsteren fin ikke har så god kontakt? 

Anonymkode: b9c10...df5

Skrevet

Noen ganger i året på Facebook, med mindre noen dør.

Anonymkode: 2af4b...bb9

Skrevet

Kommer vel an på hvordan dere egentlig er da.. Må ikke tvinge frem noe som helst, det blir fort kleint . Her er det vanlig at vi møter søskenbarn og tanter og onkler flere ganger i måneden. Stor familie med mye kjærlighet for hverandre da 😅❤️

Anonymkode: cd84d...97c

Skrevet

Ene ser vi nesten daglig da de bor i nabohuset 😅 de andre er det litt sjeldnere med da de bor 30 min unna og har ofte fulle helger, men prøver å sees 1 gang i mnd, kommer godt overens og skulle gjerne sett hverandre oftere.

Anonymkode: cb32a...da3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle du ha kontakt med babyen når du og søsteren fin ikke har så god kontakt? 

Anonymkode: b9c10...df5

Føler meg som slem hvis jeg lar vær, men falsk når jeg prøver for hardt. Har en bror med barn og ting går naturlig med han og barna, fordi vi to har god kontakt. Men med henne føler jeg meg som en slem tante hvis jeg ikke prøver å se ungen

Jeg sender melding og spør om vi skal treffes, men hun tar aldri initiativ. Hun har vært i utlandet i mange år pga studier. Nå har hun fått seg kjæreste og flyttet hit, så jeg har aldri følt det naturlig å ha henne i livet pluss at hver gang vi er sammen så krangler vi og er uenige om alt og ingenting. 

Gjest Kvinne487
Skrevet

Her treffes vi flere ganger i uka. Bor 10 min gange fra hverandre. Og vi har hverandres barn på overnatting støtt og stadig. Reiser på ferie sammen og gjør det meste sammen. Vi søstre har et utrolig nært forhold ❤️

Skrevet

En gang i året/hvert annet år. Bor på hver vår kant av landet. Og de på andre siden, hver dag da vi er naboer og de går på samme skole og samme klasse.

Anonymkode: 51202...796

Skrevet

Søskenbarna mine, altså min onkel og tante barn, bor dessverre 6 timer unna i bil, så ser dem kun 3-4 ganger i året.

Niesene mine derimot, min søsters barn, mine tantebarn, ser jeg hvertfall en gang hver 14 dag. 

Anonymkode: 17980...02c

Skrevet

Hvis babyen bare er 7 måneder kan det jo være det som er grunnen til at hun tar lite initiativ? 

Anonymkode: 9d2fc...687

• Liker 1
Skrevet

Her har de ingen søskenbarn enda, men tanter og onkler ser de så ofte de kan. Noen ganger flere ganger i uken, andre ganger går det litt lengre tid 😊 Vi bor relativt nærme hverandre. 

Anonymkode: c1e30...0cd

Skrevet

6 ganger på 7 måneder er da relativt hyppig?

Anonymkode: fbd5e...a02

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...