AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Jeg har en jobb der jeg har arbeidsklær som brukes på jobb, og jeg reiser til og fra jobb i disse klærne. Når jeg er hjemme og alene så pleier jeg å skifte til joggebukse siden det er mye mer komfortabelt enn alt annet. Utenom det så har jeg bare 2 vanlige blå dongeribukser til private ærend. En som er relativt ny, og en litt eldre en. Men jeg går stort sett bare i den nyeste av de. Men siden jeg alltid bruker den samme når jeg er ute og ser folk på privaten, og folk aldri ser meg i andre klær i jobbsammenheng, vil dere tro andre legger merke til det og tror at dette er den eneste buksen jeg har og alltid går i? Anonymkode: 792fc...2e0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Folk legger ikke merke til sånt. Anonymkode: 2bbaf...84b 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Nei. En jeans kan ligne veldig på en annen. Og mange kjøper flere utgaver av en favorittjeans for å ha i flere år fram i tid fordi det ikke alltid er så lett å finne en jeans som sitter godt. Anonymkode: 7688b...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Jeg ville ikke lagt merke til det om det var en jeans. Men om det var en annen type bukse, ville jeg nok ha gjort det. Anonymkode: af11d...6af 4
Taluno Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Vri det, følger du så nøye med på andres klær at du vil legge merke til og registrere hvor ofte de bruker ulike plagg? Jeg datet en en stund som alltid gikk i blå jeans, jeg ble overrasket da han sa at han faktisk bare hadde to bukser. Jeg hadde registrert at han alltid gikk i blå jeans, men selv om vi møttes omtrent daglig så registrerte jeg aldri at det var de samme to jeansene han veklset mellom. Jeg bare antok at han trivdes best i blå jeans og derfor ikke gikk i andre typer bukser/jeans... Med andre ord, folk legger kanskje merke til at du alltid går i blå jeans, men sjansen for at de registrerer/tenker over at det er kun to jeans du har er minimal... 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 Jeg legger ikke merke til hva folk går med. Jeg mener om de hadde gått med tøy fra vikingtiden da hadde jeg merket det, men jeg hadde ikke brydd meg 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 Nei. kjøper gjerne 1-3 av akkurat samme bukse jeg, når jeg finner en favoritt. så lenge man er ren legges det ikke merke til. Anonymkode: 29de5...360
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 Jeg har vært der at jeg kun har hatt to bukser, og ti gensere pga dårlig økonomi. Nå er det mye bedre, men jeg har full forståelse for slikt, dersom jeg skulle «oppdage» slikt. Anonymkode: 6e11c...365
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg har vært der at jeg kun har hatt to bukser, og ti gensere pga dårlig økonomi. Nå er det mye bedre, men jeg har full forståelse for slikt, dersom jeg skulle «oppdage» slikt. Anonymkode: 6e11c...365 Jeg mente selvfølgelig å skrive to gensere. Skrivefeil. Beklager. Anonymkode: 6e11c...365 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #10 Skrevet 17. august 2020 Jeg gjør det samme selv, og legger overhodet ikke merke til om andre gjør det. Jeg har kun to stk bukser, og de er helt kliss like 😛 Det er så vanskelig å finne bukser som passer, at da jeg fant en som satt perfekt, kjøpte jeg to av den.. Anonymkode: e906a...f2a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #11 Skrevet 17. august 2020 Med mindre de er ekstremt opphengt i mote og/eller deg, så tror jeg ingen legger merke til hvilken bukse du har på deg. Anonymkode: 8eee8...f2f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #12 Skrevet 17. august 2020 Legger aldri merke til det nei. Anonymkode: ee26d...2c7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #13 Skrevet 17. august 2020 Jeg ville nok lagt merke til det dersom noen jeg kjenner godt og/eller jobber tett med hadde brukt samme bukse hver dag. Hadde tenkt at enten har du en favoritt, eller så har du flere like. Ville ikke reagert på det, selv om jeg hadde lagt merke til det. Jeg har lagt på meg en del, og har bare en som passer. Bruker bare denne, og kjoler. Har nettopp lagt om kostholdet for å komme i de andre. Anonymkode: 5b2ea...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå