Gå til innhold

Ketodiett, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer og legge om livsstilen min til keto? Hvor mye gikk du ned? Hvor fort? Noen som har noen gode nettsider til oppskrifter? Tips? Alt egentlig, helt ny og lurer på alt 😂

Anonymkode: 0776b...436

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med å lese alt du finner på keto/ketose. Last ned lifesum og legg til ketose plan der. Da kan du legge inn mat på forhånd for å se om det er riktig balanse i forhold til det å spise feks 20g karbohydrater på en dag. 

Prøv noen dager med tre måltid. Feks egg og majones og avokado til frokost. Spekemat og ost og grønn salat til lunch. Kylling/fisk/skalldyr/kjøtt med brokkoli, rømme, avokado/salat, oliven. 

Les deg opp og vær streng på karbohydrater. Om å gjøre å ha minst mulig over lengre tid.

Anonymkode: f805a...11b

Skrevet

Tips? Ny og lurer på alt? Det første du gjør, er å finne bedre spørsmål. For eksempel:

Hva er det med keto som appellerer til meg?
Hvordan fungerer vektnedgang, og hvor mye og fort er det sunt for en med min vekt, og realistisk for en med min personlighet, og i min livssituasjon, å gå ned i vekt?
Trenger jeg egentlig flere oppskrifter? Skulle jeg ikke isteden lære meg å lage mat?

Anonymkode: 1febd...f55

Skrevet

Keto er veldig restriktivt til å benyttes til kun vekttap. Keto er hovedsakelig ment for de med helseutfordringer. Du kan gå ned i vekt med alle dietter så lenge du er i kaloriunderskudd, og velger du noe mindre restriktivt er sjansen for å gå opp igjen mindre. 

Anonymkode: 7125c...60c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...