Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så at jeg hadde litt mørkere farge på utfloden tidligere i dag og nå er den lysebrun og da jeg var på do, så var det lyserosa på papiret.  Mistet i juni ca 5 uker på vei og det startet sånn da. Fikk positiv test på onsdag som var så det kan vel ikke være implantasjonsblødning? Det skjer vel før man få positiv test? 

Anonymkode: b68d7...de4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så at jeg hadde litt mørkere farge på utfloden tidligere i dag og nå er den lysebrun og da jeg var på do, så var det lyserosa på papiret.  Mistet i juni ca 5 uker på vei og det startet sånn da. Fikk positiv test på onsdag som var så det kan vel ikke være implantasjonsblødning? Det skjer vel før man få positiv test? 

Vanskelig å vite hva det kan være 😐 kan være gammelt blod ifra da egget festet seg, og det kan være skjøre slimhinner, hormonforandringer eller i verste fall begynnelse på SA.. se det an til imorgen om det tar seg opp og hvis ikke så kan du jo måle hcg hos lege for å se om den stiger 😊

Anonymkode: fcd86...eff

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å vite hva det kan være 😐 kan være gammelt blod ifra da egget festet seg, og det kan være skjøre slimhinner, hormonforandringer eller i verste fall begynnelse på SA.. se det an til imorgen om det tar seg opp og hvis ikke så kan du jo måle hcg hos lege for å se om den stiger 😊

Anonymkode: fcd86...eff

Takk😊 Du har rett, kan være hva som helst. Det var bare litt vannaktig utflod med litt brunlig blod i seg og en dråpe rosa da jeg tørket meg. Jeg tror jeg i tillegg har urinveis infeksjon. Men jeg er litt nervøs over at brystene føles mindre ømme i dag enn de har vært. De var veldig såre og store for en uke siden og så roet det seg. Så det føles ikke så bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...