AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Ble nettopp spurt av en venn om jeg joiner en firkant med han og to andre jenter. Jeg har aldri hatt erfaring med trekant/firkant før. Hvordan var deres erfaring? (Har hatt sex 3 ganger før) Anonymkode: e5786...66b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Litt tidlig? De gangene jeg har vært med har det i stor grad vært par sex der man bytter partner, evnt mfm fmf om stemningen er der. Men mest trolig bare kleint om du er såpass uerfaren Anonymkode: 1e75c...e94
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt tidlig? De gangene jeg har vært med har det i stor grad vært par sex der man bytter partner, evnt mfm fmf om stemningen er der. Men mest trolig bare kleint om du er såpass uerfaren Anonymkode: 1e75c...e94 Okei, takk for svaret! Tror jeg takker nei, føler jeg ikke er så klar men han sier det blir en gøy «erfaring» å ha firkant. Anonymkode: e5786...66b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Høres ut som litt vel mye armer og bein. Tror trekant er bedre. Men hva om dere to treffer en og en av damene, og gir begge en uforglemmelig MMF-opplevelse? Anonymkode: 392e7...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå