Gå til innhold

Hvordan overlever de i andre land hvis det er så ille?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det vi nordmenn som tror alt er ille fordi vi har det så forbanna bra? Nå kan jeg bare forholde meg til det som er i Norge for det er her jeg er oppvokst. Men nordmenn er flinke til å klage og syte, over ting som ikke engang er en menneskerett. «Ikke fint nok» osv. «For gammelt». 
Men hvis vi har det så ille med alle psykiske problemene osv, må det være veldig dødsdømt å bli født i omtrent hvilket som helst annet land...

Anonymkode: b5fe9...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i et annet land og ler litt av at folk tror Norge er det eneste land i verden det er verdt å bo i. 

Anonymkode: 99609...2fa

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det vi nordmenn som tror alt er ille fordi vi har det så forbanna bra? Nå kan jeg bare forholde meg til det som er i Norge for det er her jeg er oppvokst. Men nordmenn er flinke til å klage og syte, over ting som ikke engang er en menneskerett. «Ikke fint nok» osv. «For gammelt». 
Men hvis vi har det så ille med alle psykiske problemene osv, må det være veldig dødsdømt å bli født i omtrent hvilket som helst annet land...

Anonymkode: b5fe9...63a

Du skriver så lite at jeg egentlig ikke forstår hva det her handler om. 

Tross velferdsstaten Norge så viser det seg at Norge har like stor sosial ulikhet i helse som andre europeiske land. Dette kan bety at vi må ha flere radikale utjevningstiltak på levekår. Det viser seg at store sosiale forskjeller mellom topp og bunn bidrar negativt på helsen til både de på toppen OG bunnen. 

Anonymkode: 47a40...75e

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i et annet land og ler litt av at folk tror Norge er det eneste land i verden det er verdt å bo i. 

Anonymkode: 99609...2fa

Det er jo ikke det. Norge er bra om man bryr seg om å folk som er introverte, materialistisk, friluftsliv.

Anonymkode: deb97...5f2

Skrevet

Jeg forstår ikke hva du vil frem til, ts.

Anonymkode: f3b4a...e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...