Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir pumpet fulle gjennom tre års utdannelse at de er den viktigste gruppen arbeidstagere i Norge.

Verst med dem som tror de er så akademisk overlegne sine kolleger i helsevesenet pga noen vekttall. 

Anonymkode: f289e...622

• Liker 21
Skrevet

Haha nå måtte jeg le. De tror jammen ikke godt om sine helsefagkolleger ;) Det må være der den pompøse overlegenheten kommer fra. Takk for deling TS. 

Anonymkode: 9c0c0...b91

• Liker 7
Skrevet

Enda en "sykepleiere er så dumme" tråd, blir du aldri lei? Hvis du leser litt på forumet her så ser du at mange tror f.eks fastleger har millionlønn, den artikkelen viser tydelig at det ikke er tilfellet. Den viser også hvor forsvinnende liten forskjell det er på å jobbe som helsefagarbeider og sykepleier, det er ikke rart sykepleierne ber om høyre lønn. 

Anonymkode: 86024...d7e

• Liker 16
Skrevet

Det var da en merkelig konklusjon å trekke fra den artikkelen...?

Anonymkode: f94b7...ffe

• Liker 9
Skrevet

Høye på seg sjøl? Vi blir sett på som driten under skoa, hvordan kan vi bli høye på oss selv? 

Anonymkode: 360a2...a99

• Liker 7
Skrevet

Måten sykepleierne og sykepleieforeningen har behandlet helsefagarbeiderne på er en skam!

Anonymkode: 1881b...253

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høye på seg sjøl? Vi blir sett på som driten under skoa, hvordan kan vi bli høye på oss selv? 

Du er ikke dritten under skoa kun fordi du ikke har status som lege. 

• Liker 11
Skrevet

Og hva tror øvrig befolkning helsefagarbeidere tjener? Om de tror det samme som sykepleiere, må jo det i følge din logikk bety at alle er høy på seg selv. 

Anonymkode: f4fa7...841

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måten sykepleierne og sykepleieforeningen har behandlet helsefagarbeiderne på er en skam!

Og hvordan er det de har behandlet dem? Uten kilder er påstanden din bare tull. 

Anonymkode: 16d51...8ef

• Liker 7
Skrevet

Du er ikke dritten under skoa kun fordi du ikke har status som lege. 

På KG er man helt tydelig dritten under skoa i følge sykepleierhaterne. Det er meget spesielt at noen har så mye hat for en yrkesgruppe. Jeg lurer på hva de har opplevd siden de føler det som de gjør. Det er vel noen mennesker som bare MÅ finne noen de kan bruke alt hatet inni seg på. 

• Liker 6
Skrevet

Sykepleiere,  helsefagarbeidere og leger fortjener hver krone de tjener og den ene gruppen drar den andre med seg i lønnsforhandlingene,  ingen grunn til å bli sure på noen 

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På KG er man helt tydelig dritten under skoa i følge sykepleierhaterne. Det er meget spesielt at noen har så mye hat for en yrkesgruppe. Jeg lurer på hva de har opplevd siden de føler det som de gjør. Det er vel noen mennesker som bare MÅ finne noen de kan bruke alt hatet inni seg på. 

Er det ikke omvendt da? Det er kun tråder - opprettet av sykepleiere - som oppgir hvor ubrukelige og sutrete de syns helsefagarbeideren er(«de kan gjøre all jobben helsefagarbeideren gjør; men ikke omvendt»). Har ikke sett helsefagarbeidere opprette like nedsettende tråder. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke omvendt da? Det er kun tråder - opprettet av sykepleiere - som oppgir hvor ubrukelige og sutrete de syns helsefagarbeideren er(«de kan gjøre all jobben helsefagarbeideren gjør; men ikke omvendt»). Har ikke sett helsefagarbeidere opprette like nedsettende tråder. 

Det er bare å benytte seg av søkefunksjonen så kan du finne mange tråder om sykepleierhat. Hvilken yrkesbakgrunn de har, har jeg ikke noen forutsetning for å uttale meg om, så du må ha misforstått innlegget mitt.

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan er det de har behandlet dem? Uten kilder er påstanden din bare tull. 

Anonymkode: 16d51...8ef

Les deg opp om LOEN-vedtaket...

Skrevet

ikke nødvendigvis høye på seg selv i en personlig forstand.

De har derimot som mange andre yrkesgrupper i Norge ett OPPBLÅST og DOMINERENDE fagforbund. akkurat som hus elektrikere for og nevne flere. me me me me and another me, så kaster de alle andre på havet for egen vinning

Anonymkode: 6b311...5f3

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det eksisterer sykepleier hat, så har vel det oppstått grunnet sykepleieres behandling og holdninger til hjelpepleiere/ helsefagarbeidere. Å om hjelpepleiere/ helsefagarbeidere prøver å si noe om sykepleiere her på forumet, så flokker sykepleierne seg og går til digitalt angrep på de. 

Anonymkode: e341f...951

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett disse trådene, men det er jo sant at en sykepleier kan gjøre alt en helsefagarbeider gjør, men ikke motsatt. 

Anonymkode: e4d4e...730

• Liker 6
Skrevet

Hvis det eksisterer sykepleier hat, så har vel det oppstått grunnet sykepleieres behandling og holdninger til hjelpepleiere/ helsefagarbeidere. Å om hjelpepleiere/ helsefagarbeidere prøver å si noe om sykepleiere her på forumet, så flokker sykepleierne seg og går til digitalt angrep på de. 

Anonymkode: e341f...951

Opplever at det er motsatt. Sykepleiere blir angrepet fra både andre helsepersonell og folk uten i fra. Tør nesten ikke si at jeg er sykepleier lenger jeg. Leter etter nytt yrke. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett disse trådene, men det er jo sant at en sykepleier kan gjøre alt en helsefagarbeider gjør, men ikke motsatt. 

Anonymkode: e4d4e...730

Ja, «erta berta» ;) Jeg tenker helsefagarbeidere er takknemlig for det - og har valgt yrket med omhu. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...