Gå til innhold

Snart 4timer o kø i koronatelefonen for å avtale testing!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig???

Ring tilbake funksjon hadde vært fint.Får ikke gjort noe idag.Vente vente...

For ett møkkasystem..

Får ikke registrert på nettet for testing heller pga det gjelder barnet mitt og ikke meg...Og det er helg så 1time til så er telefonen stengt.... hjelpes..

Anonymkode: e8845...4f0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke fått skjema for sånt nå?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig???

Ring tilbake funksjon hadde vært fint.Får ikke gjort noe idag.Vente vente...

For ett møkkasystem..

Får ikke registrert på nettet for testing heller pga det gjelder barnet mitt og ikke meg...Og det er helg så 1time til så er telefonen stengt.... hjelpes..

Forstår de som driter i testing og bare håper de er frisk..Kommer aldri til å bli kvitt det om det er sånn det skal være!!Egen infolinje og egen testinglinje..Dette er sykt!! 

Vestlandet...

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Tirius skrev:

Har de ikke fått skjema for sånt nå?

Som jeg skrev,jeg kan ikke ta det på nettet,det gikk ikke.Pga det gikk kun på meg.For barnet eller andre må du ringe inn.Frustrerende!

• Liker 1
Skrevet

Det tok 1time å gå ned 1nr.Og enda 1time for neste nr ned i køen..Da må det mer folk på telefonlinjen. Nr 70 i køen var jeg..No 5.Gir opp snart..

Skrevet

Jeg ringte fastlegekontoret mitt, så satt de meg i kontakt med feberpoliklinikken jeg hører til. Ble testet neste dag. 

Skrevet
Akkurat nå, Sansol skrev:

Jeg ringte fastlegekontoret mitt, så satt de meg i kontakt med feberpoliklinikken jeg hører til. Ble testet neste dag. 

Fastlegen er stengt idag.Sist vi ringte fastlegen ba de meg ringe dette nr.De kunne ikke hjelpe meg.

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bestille til deg og si at det gjelder barnet når dere kommer dit? Hørte om noen som fikk testet hele familien når de først var der, selv om de bare hadde bestilt til barnet, så det bør jo være mulig...

Anonymkode: 5ea4d...b48

Skrevet

Dette har jeg hørt flere historier om i det siste. Utrolig frustrerende! Og når man endelig har fått time, så må man stå i lang bilkø for å få utført testingen.. Skjønner godt hvis enkelte ikke gidder å teste seg. Jeg har selv hatt litt små, begynnende tendenser til forkjølelse de siste dagene, men jeg gidder ikke det styret der, holder meg hjemme for meg selv og venter til det går over. Men nå har jeg fortsatt ferie da, det hadde selvsagt vært noe annet hvis jeg måtte på jobb og lignende.

Anonymkode: 3194d...8c8

• Liker 3
Skrevet

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fastlegen er stengt idag.Sist vi ringte fastlegen ba de meg ringe dette nr.De kunne ikke hjelpe meg.

Ja, tenkte du heller kunne ringe i morgen tidlig. Men hvis du har fått den beskjeden er det rimelig håpløst. Prøvde også koronatlf først, men der sa de bare at det var stor pågang og at jeg måtte ringe senere. Så brøt telefonen. Etter det fikk jeg melding med link til Oslo kommune sine nettsider om Korona og hvor man visstnok kunne booke seg time selv. Men den løsningen var ikke oppe på det tidspunktet gitt.🙄

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bestille til deg og si at det gjelder barnet når dere kommer dit? Hørte om noen som fikk testet hele familien når de først var der, selv om de bare hadde bestilt til barnet, så det bør jo være mulig...

Nei de sa sist at vi må bestille på forhånd.Tester kun de det er bestilt til.Tungvindt system :(

Skrevet
6 minutter siden, Sansol skrev:

Ja, tenkte du heller kunne ringe i morgen tidlig. Men hvis du har fått den beskjeden er det rimelig håpløst. Prøvde også koronatlf først, men der sa de bare at det var stor pågang og at jeg måtte ringe senere. Så brøt telefonen. Etter det fikk jeg melding med link til Oslo kommune sine nettsider om Korona og hvor man visstnok kunne booke seg time selv. Men den løsningen var ikke oppe på det tidspunktet gitt.🙄

Kjedelig!Noe så enkelt egentlig som kan bli så vanskelig. 4.1/2time no. Så lei! 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg hørt flere historier om i det siste. Utrolig frustrerende! Og når man endelig har fått time, så må man stå i lang bilkø for å få utført testingen.. Skjønner godt hvis enkelte ikke gidder å teste seg. Jeg har selv hatt litt små, begynnende tendenser til forkjølelse de siste dagene, men jeg gidder ikke det styret der, holder meg hjemme for meg selv og venter til det går over. Men nå har jeg fortsatt ferie da, det hadde selvsagt vært noe annet hvis jeg måtte på jobb og lignende.

Ja det er utrolig frustrende.Når det går ned ett og ett nr og det ene nummeret ikke beveger seg på over 1time.og det samme med neste nummer.  At det kan være så vanskelig..Kunne gått ann å bestilt på nett til barna og.For ett system! God bedring :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er utrolig frustrende.Når det går ned ett og ett nr og det ene nummeret ikke beveger seg på over 1time.og det samme med neste nummer.  At det kan være så vanskelig..Kunne gått ann å bestilt på nett til barna og.For ett system! God bedring :)

Jeg skjønner ikke at det er mulig, det tar jo ikke lange tiden i hver tlf.samtale, det skal jo ikke snakkes om annet enn timebestilling? Jeg tror ikke de som sitter i andre enden gjør jobben sin tilstrekkelig🙄 Takk for bedringshilsen, og det samme ønskes deg🙂 Lykke til med hele test-smørja!

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev,jeg kan ikke ta det på nettet,det gikk ikke.Pga det gikk kun på meg.For barnet eller andre må du ringe inn.Frustrerende!

Bestill time til deg, test ungen din

Anonymkode: e43af...add

Skrevet

Om folk ringer inn med like mange  dumme spørsmål som man kan lese her på KG er det ikke rart det tar tid... 

Ikke at TS sin grunn er dum. 

Anonymkode: 6a1b3...8f5

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at det er mulig, det tar jo ikke lange tiden i hver tlf.samtale, det skal jo ikke snakkes om annet enn timebestilling? Jeg tror ikke de som sitter i andre enden gjør jobben sin tilstrekkelig🙄 Takk for bedringshilsen, og det samme ønskes deg🙂 Lykke til med hele test-smørja!

De svarer på spørsmål om korona og samtidig testing. Tror det er mest folk som lurer på alt mulig. Hadde gjort seg med en egen linje til sånt.Kan umulig være flere enn 1 i tlf idag ihvertfall. Så lang tid på hver.

Takk.Nærmer seg 5timer.Og no stenger tlf snart.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk beskjed sist at det ikke gikk.Desverre.Da hadde jeg gjort det.

Skrevet

Frustrerende ja, men det sier vel mest om hvor bortskjemt vi er med kort ventetid og å få viljen vår med en gang ti vanlig. Du må uansett være hjemme, er jo bare å sette telefonen på høytaler og plukke den opp når du nærmer deg topp 10. SÅ kan du lese bok, sufe på nett, spille spill, spise og rydde i mellomtiden. 

Anonymkode: b2faf...b13

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er blant annet fordi folk gjør dette at ting stopper opp. Vi lager rekvisisjoner i forkant av test, så hvis du kommer kjørende og plutselig vil teste barnet ditt blir det mye styr. 

Anonymkode: 39a5f...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...