Gå til innhold

Trening tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er en S i svart dongeribukse og i blå dongeribukse er jeg medium fordi den ikke er så stretch. Hva bør jeg kjøpe i treningtights da? De fleste trening tightsene mine er xs.

Anonymkode: 3b93b...861

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre vanskelig å svare på, da det er mange faktorer som spiller inn. Vil du ha tightsen veldig stram eller akkuurat sånn at den sitter? Størrelse rundt livet /rumpa kan også spille en rolle. Type stoff etc. Det finnes også forskjellen på størrelse på forskjellige merker. 

Du nevene jo at de fleste tights du har er xs. Er du fornøyd med det er det vel bare å fortsette med xs? Hvis ikke prøv en størrelse større? 

Skrevet
1 minutt siden, Mona123 skrev:

Det er dessverre vanskelig å svare på, da det er mange faktorer som spiller inn. Vil du ha tightsen veldig stram eller akkuurat sånn at den sitter? Størrelse rundt livet /rumpa kan også spille en rolle. Type stoff etc. Det finnes også forskjellen på størrelse på forskjellige merker. 

Du nevene jo at de fleste tights du har er xs. Er du fornøyd med det er det vel bare å fortsette med xs? Hvis ikke prøv en størrelse større? 

Har ikke prøvd større størrelse i Nike Tights. De er ikke gjennomsiktig i xs men de er fortsatt veldig lang på beina. Tenker å kjøpe denne og folk sier den er stor i størrelsen. Hva tenker du?

BFA35B71-7BBA-40C3-977A-206C08C0901A.png

Skrevet

Zalando pleier å oppgi hva modellen brukte og hennes høyde? Du kan jo sammenligne? 

Skrevet
Akkurat nå, Mona123 skrev:

Zalando pleier å oppgi hva modellen brukte og hennes høyde? Du kan jo sammenligne? 

Er 168. Hun er 175 og har på seg small

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 168. Hun er 175 og har på seg small

Hva tenker du?

Skrevet
14 minutter siden, Mona123 skrev:

Det eneste er at den er litt stram å få opp over rumpen men etter det passer de jeg har i xs perfekt

Skrevet

Får du ikke nok svar i andre tråden din?

Anonymkode: c8925...12e

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tre tråder om samme tightsen... 🙄

Anonymkode: f1d92...16f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tre tråder om samme tightsen... 🙄

Anonymkode: f1d92...16f

Ikke min feil.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...