Gå til innhold

Noen som kan veilede meg ang solkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker La R posa faktor 50 for sensitiv hud, men blir rød i fjeset og huden min blir skinnende oljete. 

Jeg har ikke oljete skinnende hud til vanlig, porene virker dobbelt så store og blir fort rød.

Trenger derfor en solkrem som er mer "matt," noen som har erfaring og som kan anbefale en til sensitiv/ blandingshud med lite acne ( kun hormonbasert).

Anonymkode: 01484...2d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør bruke mineralbasert solkrem ❤️

Anonymkode: 5b055...765

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bør bruke mineralbasert solkrem ❤️

Anonymkode: 5b055...765

Får lese om det. :)

Skrevet

Har hatt akkurat samme problem som deg, fikk veldig oljete hud og små nupper og kviser hver gang jeg brukte solkrem, så prøvde jeg solstift fra koreanske merket AHC som jeg har blitt helt avhengig av, kjøpte først én så kjøpte jeg 2 til for å sikre meg. Den er matt, SPF 30 og fungerer også som en slags primer. Dersom jeg bruker litt sminke oppå sitter den enda bedre. Eneste er at man må være litt mer tålmodig med å påføre, siden man burde dra stiften flere ganger over samme område for å sikre at man har beskyttet huden godt nok, men det syntes jeg er verdt det :) Kjøpte den her https://kul-pibu.no/collections/solkrem/products/natural-perfection-double-shield-sun-stick-spf-50?variant=32166870712405

Anonymkode: 4df9e...76f

Skrevet
På 16.8.2020 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Takk🙂

På 16.8.2020 den 17.15, Blingblingtahei skrev:

Da ble det Cliniderm, og du har helt rett, den gir et mattende resultat, i tillegg er den lettere enn La P og den er uten parfyme. Prisen er slik jeg kan bruke den hele året, så dette er glimrende.

Takk igjen for at du tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...