Gå til innhold

Hvordan kan jeg kjøpe noe på nettet uten at foreldrene mine finner ut av det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvordan kan jeg kjøpe noe på nettet uten at foreldrene mine finne ut av det? Håper på svar!

Anonymkode: 960c3...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: e3087...494

• Liker 4
Skrevet

Hvor gammel er du, har du eget bankkort, hvilken nettside er det snakk om? 

Anonymkode: b6a93...db1

Skrevet

Hvor gammel er du? Hvordan finner de ut at du kjøper noe ellers, er det fordi du bruker deres kort (altså ikke har eget bankkort som kan brukes til nettkjøp) eller fordi de finner pakken i postkassen f.eks.? Og hva slags ting er det du skal kjøpe?

Anonymkode: c1ed0...98c

Skrevet

Null problem så lenge DU har eget bankkort, tilknyttet en bankkonto de ikke har tilgang til og din egen mailadresse. Så får du det levert til en butikk/post du selv kan hente det på.

• Liker 2
Skrevet

Postoppkrav?

Anonymkode: 43207...039

• Liker 1
Skrevet
På 16.8.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: e3087...494

16...

Skrevet
På 16.8.2020 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Hvordan finner de ut at du kjøper noe ellers, er det fordi du bruker deres kort (altså ikke har eget bankkort som kan brukes til nettkjøp) eller fordi de finner pakken i postkassen f.eks.? Og hva slags ting er det du skal kjøpe?

Anonymkode: c1ed0...98c

De har tilgang til kortet mitt, og finner som regel pakken i postkassa...

Skrevet
På 16.8.2020 den 15.13, Mt3 skrev:

Null problem så lenge DU har eget bankkort, tilknyttet en bankkonto de ikke har tilgang til og din egen mailadresse. Så får du det levert til en butikk/post du selv kan hente det på.

Ingen har bankkonto som foreldrene ikke har tilgang til når de er under 18. Om de driver å sjekker transaksjonene skal vel litt til. 

Tidligere gikk det an å kjøpe visa gavekort eller noe lignende. Vet ikke om det finnes fortsatt. Kanskje det kan funke? 

Håper du ikke har tenkt å kjøpe noe ulovlig? Om det bare er noe som er litt pinlig og en del av privatlivet så er det helt ok, synes jeg. 

Skrevet

Få en venn til å bestille med eget kort og til egen adresse, og betal vedkommende i kontanter. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor svarer dere og gir tips og råd? Hva hvis ts tenker å bestille noe h#n ikke får lov til?

Anonymkode: 93f2e...2e0

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer dere og gir tips og råd? Hva hvis ts tenker å bestille noe h#n ikke får lov til?

Anonymkode: 93f2e...2e0

Kan jo være noe fra kondomeriet for eksempel? 

Anonymkode: a0ca6...b14

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anbefale en 16-åring å skaffe seg kredittkort?

Anonymkode: 04ee1...d5b

Det er ikke kredittkort. Et slags gavekort som man betaler inn på før man bruker det.

På samme måte som om man kjøper gavekort på et kjøpesenter eller sportsforretning. 

Skrevet

Jeg har sagt at jeg håper det ikke er noe ulovlig. 

Om det er kondomer el.l. så synes jeg vedkommende skal ha muligheten til å få tak i det. Selv med kontrollerende foreldre. Har tenåringsbarn selv og synes det er på plass med litt privatliv om de ønsker det. Enkelte foreldre kontrollerer til den grad at det kan skade ungdommene. 

• Liker 3
Skrevet

Bare sånn at det er sagt, er det ikke noe ulovlig jeg ønsker å bestille! Det jeg ønsker å bestille er helt lovlig, så vet dere det...

Skrevet

Kondomer kan bestilles på gratiskondomer.no og kommer i en helt vanlig hvit konvolutt. Du får tilsendt 14 gratis kondomer.

Anonymkode: dd0c1...22e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

16...

Skaff deg deg skallselskap på cayman islands til å gjøre transaksjonene gjennom.

Skrevet

Sjekker de hva du bruker på kortet?

Isåfall er det jo ikke så lett. Tipper du ønsker deg en vibrator, hva med å ta ut cash og å dra til en butikk? Eller bor du langt unna?

Anonymkode: 8522b...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...