AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Jeg er ikke så glad i barn for og si det sånt, så da har jeg fått mye slack av familien min pga det. Siden han er den søteste gutten ever i deres øyne og hvordan kan jeg ikke like eller elske en som han? Han er helt ufordragelig.. Han kan være utrolig frekk, bortskjemt og tar på alt og rydder ikke etter seg han er 5, ikke gjør heller søsteren min. Jeg har en katt, så når han kommer på besøk så skal han holde på å stresse pus hele tia, skal jage etter han, holde han. Pus har egentlig mye tålmodighet og er vant med barn, men ikke med dette barnet. Tror han har fått nokk. Han freste jo på nevøen min og det hadde han grunn til. Da skal selvfølgelig søsteren min si at katten min er farlig for barn, men hva Forventer hun etter at barnet hennes er slik mot pus? Jeg er heller ikke en som crazy person som behandler dyr som barna sine men som mine bestevenner. Og hun forventer at huset mitt skal være mer «barne vennelig» Noe jeg tenker er idiotisk for jeg har ikke noe barn så hvorfor skal jeg det? uffa meg føler meg som tantegrusom, ja er nokk det😂 håper ikke jeg er den eneste Anonymkode: 72a25...0c6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Kanskje du og søsteren din skal ta en prat om dette her. Jeg er enig i at barn skal lære å respektere dyr. At katten freser er helt innafor, og slett ikke farlig for barn. Det er helt greit å synes at barn trenger veiledning, men når det er søsteren din, synes jeg du kanskje skal prøve å endre holdningen din til noe mer positivt? Vent til du selv får barn, da vil du se hvilke utfordringer foreldre har ift til barnløse venninner eller søsken 😊 Anonymkode: 78980...f53 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du og søsteren din skal ta en prat om dette her. Jeg er enig i at barn skal lære å respektere dyr. At katten freser er helt innafor, og slett ikke farlig for barn. Det er helt greit å synes at barn trenger veiledning, men når det er søsteren din, synes jeg du kanskje skal prøve å endre holdningen din til noe mer positivt? Vent til du selv får barn, da vil du se hvilke utfordringer foreldre har ift til barnløse venninner eller søsken 😊 Anonymkode: 78980...f53 Jeg er bare 21 så er såfall noen mange år før jeg vil ha barn eller om jeg vill engang. Jeg har hatt 2 venninner med barn på besøk hos meg og barna deres oppfører seg temmelig bra når de er på besøk 3-4 år. Men nevøen min er helt noe annet. Tror det har også med siden vi er søstre så hun tror at gutten for lov til mer.. som å gå inn på rommene i huset mitt Anonymkode: 72a25...0c6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare 21 så er såfall noen mange år før jeg vil ha barn eller om jeg vill engang. Jeg har hatt 2 venninner med barn på besøk hos meg og barna deres oppfører seg temmelig bra når de er på besøk 3-4 år. Men nevøen min er helt noe annet. Tror det har også med siden vi er søstre så hun tror at gutten for lov til mer.. som å gå inn på rommene i huset mitt Anonymkode: 72a25...0c6 Ja altså det er ikke til å stikke under en stol at noen barn er litt lettere å ha med å gjøre enn andre 😅 Jeg har selv en barnløs søster, og jeg synes hun blir unødvendig streng. Kanskje dere kan møtes litt på midten? Tydeligvis er han nysgjerrig, la han få gå inn på noen rom, men ikke alle, feks soverommet om det blir for privat for deg. Og under oppsyn selvsagt så han ikke ødelegger noe.. Synes ikke det er noe galt i at han får se inn i rommet, med mindre du har et torturkammer med folk. Det er lov å sette regler! "Hjemme hos tante, sier vi ikke /sett inn frekt ord han bruker/". Hvis du sammenligner ham med de barna som oppfører seg bedre, så blir jo det urettferdig mot ham, for han gjør nok så godt han kan, og da trengs det rettledning, så hvis du er interessert i å opprettholde en relasjon med ham, så kan du kanskje velge dine kamper..? Frekkhet og å ikke respektere hjemmet ditt må jo bli tatt tak i, men fire litt på krava da 😊 Anonymkode: 78980...f53 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Legger du noe annet i slack enn jeg gjør? For den setningen står ikke sammen med resten i mine.øyne. Anonymkode: 6f947...685 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå