AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Etter å ha blitt dumpet begynner jeg alltid å gråte idet jeg kommer. Det føles som en slags emosjonell release, som om de triste følelsene jeg ikke helt klarer å nå frem til ellers kommer frem da. Jeg syntes det er vanskelig å få utløp for følelsene ellers, og føler meg "tom". Nå skjer dette hver gang. Noen som har opplevd lignende? Prøver å google, men finner mest resultater av at det er normalt å gråte fordi det er godt for eksempel. Jeg blir lei meg. Anonymkode: 6ac49...cba
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Det er fordi du har undertrykkende følelser som kommer ut. Du må rett og slett ta deg tid til å virkelig kjenne etter hvor lei deg du er for bruddet Anonymkode: b8ce7...d33
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Gjør du også dette når du onanerer? Fordi da kan det være lurt å "øve" med deg selv til du ikke gjør det automatisk? Anonymkode: d43d1...9f9
Jentegutt Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Hender jeg gråter etter orgasme, vet ikke hvorfor, blir bare sykt emosjonell.
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha blitt dumpet begynner jeg alltid å gråte idet jeg kommer. Det føles som en slags emosjonell release, som om de triste følelsene jeg ikke helt klarer å nå frem til ellers kommer frem da. Jeg syntes det er vanskelig å få utløp for følelsene ellers, og føler meg "tom". Nå skjer dette hver gang. Noen som har opplevd lignende? Prøver å google, men finner mest resultater av at det er normalt å gråte fordi det er godt for eksempel. Jeg blir lei meg. Anonymkode: 6ac49...cba Google "Crygasm" så finner du ut mere om det... Den er nok forbundet med emosjonelle ting og muligens litt hormonstyrt...
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 Dette er faktisk ganske vanlig, og jeg har opplevd både orgasmegråt og orgasmelatter med mange kvinner. Anonymkode: 4ecc4...e0b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 Jeg har av og til et vondt emosjonelt trykk inni meg. Hvis jeg da onanerer og får orgasme, kan jeg få et skikkelig gråteanfall etterpå. Så onaneringen letter liksom både på det kåte trykket og det emosjonelle. Men det skjer jo bare av og til. Anonymkode: 59430...3f4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 På 17.8.2020 den 8.10, AnonymBruker skrev: Dette er faktisk ganske vanlig, og jeg har opplevd både orgasmegråt og orgasmelatter med mange kvinner. Anonymkode: 4ecc4...e0b Samme her, første gangen ble jeg faktisk litt redd. Anonymkode: 2ae1f...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå