AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Hva synes du er det beste med å kjenne at du går ned i vekt? Hva opplever du som du ble overrasket over? Jeg synes følelsen av å kjenne meg «lettere» i kroppe er det deiligste. Også det at jeg kjenner mer bein og ikke bare fett på kroppen. Jeg blir mer positiv, optimistisk og glad. Hva med dere? Anonymkode: 24a50...773 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Litt det samme som deg! Må legge til følelsen når klesplagg sitter på en mye penere måte enn tidligere, samt at det ikke strammer ubehagelig her og der. Synes også følelsen av oppblåsthet forsvinner en del, pga kostholdet jeg velger :) Er så veldig glad i sukker og raske karbs, så det å greie å velge mat som gjør meg godt i lengden, ikke bare her og nå, gir meg flere goder enn vektnedgang :) Anonymkode: ac9be...e7a
addict Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Merker det når jeg går i oppoverbakker. Det deiligste er at folk kan ta bilder av deg uten å være livredd for å se feit ut. Jeg har skydd kamera som pesten, men nå går det mye bedre. Ikke helt bra, men bedre 😊 Det å ha på klær er magisk! All oppmerksomheten man får, i positiv retning 🙊 Å se seg selv i speilet og tenke at shit er det der meg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå