Gå til innhold

Hun anbefalte meg sexpodcast....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg posta den siste i en litt feile emne. Dette er nok mer riktig emne.

Jeg er 22 år, singel og jomfru. Noe som begynner å bli kleint. Det er ikke poenget. 

Men det er ei jeg liker veldig godt. Vi begge er lesbiske og vi matchet på en datingsapp for 3 år siden og har hatt kontakt nesten hver dag siden. Jeg har vært hos hun og hun har vært hos meg. Vi har møttest, men treffa har ikke vært så ofte at det har fått utvikle seg. Vi bor et godt stykke fra hverandre og vi hva hver våre ting å fylle hverdagen med. Mye jobb på oss begge.

Men det som overrasker meg er at hun er veldig åpen om sex med meg. Vi har aldri hatt det sammen. Men hun ga meg en sexbrosjyre for en tid tilbake som hun hadde fått beskjed om å dele ut. Det betyr ingenting, men hun snakker litt om sex med meg og senest for en uke siden anbefalt hun meg en podcast som handler om sex.  

Kan det hende at det betyr noe? At det er en slags hint? Eller kan det være at henne bare er veldig åpen om det tema med alle? 

Anonymkode: 4d1bb...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere venninner eller kjærester? 

Anonymkode: 4fdcb...112

Skrevet

Hun vil ha sex med deg. Og det er jo ikke rart iogmed at dere matchet 

Anonymkode: ee122...0cd

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere venninner eller kjærester? 

Det har utviklet seg mer til et vennskap. Jeg er åpen for mer, men er samtidig vet jeg ikke helt hvor jeg har henne. TS

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har utviklet seg mer til et vennskap. Jeg er åpen for mer, men er samtidig vet jeg ikke helt hvor jeg har henne. TS

På tide å få det avklart. Kan virke som om hun ser på deg som en venninne dom hun kan betro seg til. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi begge er lesbiske og vi matchet på en datingsapp for 3 år siden og har hatt kontakt nesten hver dag siden

På tide å få fingeren inn, snart?

Det høres jo ut som hun har ventet i tre år på en utrooolig treig person. 

Anonymkode: b348a...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...