Gå til innhold

Det er noe som heter SØK her på Kvinneguiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det virker å være j*vlig vanskelig å bruke denne funksjonen.

Er det slik at ingen legger merke til den der den står oppi høyre hjørnet, eller er det REN LATSKAP?

Vi trenger tydeligvis sånn 1000 innlegg om "munnbind", "kan jeg reise dit eller dit", "stenger vi ned Norge", "bør jeg eller den personen testes" eller "drittsekker i Norge som fører til smitte - før inn det som passer av handling i Sverige, folk som fester, folk som står for nært meg eller deg, folk som ikke skvetter antibac på seg i butikken, folk som reiser osv" på dette forumet.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi reglene endrer seg hele tiden.

Anonymkode: 79ea5...9e5

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi reglene endrer seg hele tiden.

Da kan man gå inn på FHI sine nettsider og oppdatere seg. Det er uansett mer pålitelig informasjon der enn på KG.

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, Hatsumomo said:

Er det slik at ingen legger merke til den der den står oppi høyre hjørnet, eller er det REN LATSKAP?

Vi trenger tydeligvis sånn 1000 innlegg om "munnbind", "kan jeg reise dit eller dit", "stenger vi ned Norge", "bør jeg eller den personen testes" eller "drittsekker i Norge som fører til smitte - før inn det som passer av handling i Sverige, folk som fester, folk som står for nært meg eller deg, folk som ikke skvetter antibac på seg i butikken, folk som reiser osv" på dette forumet.

Kan du ikke bare la folk få lage tråder om hva de vil, du trenger ikke gå inn i dem hvis du ikke liker det som skrives.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser poenget med ikke å opprette tråder om samme tema omtrent samtidig. Men Synes kommentarer som «søk, det har vi diskutert her inne tusen ganger før» er dustete. Man må kunne diskutere noe selv om det er diskutert tidligere.

Skrevet
1 minutt siden, Brunello skrev:

Jeg ser poenget med ikke å opprette tråder om samme tema omtrent samtidig. Men Synes kommentarer som «søk, det har vi diskutert her inne tusen ganger før» er dustete. Man må kunne diskutere noe selv om det er diskutert tidligere.

Helt enig med deg. Til slutt kan kg legges ned fordi "det har blitt diskutert før, les deg opp istedenfor å lage ny tråd" 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Det er heller ikke så vanskelig å la være å klikke på tråder man ikke liker...

Kan du ikke heller søke jobb som moderator her? Da får du utløp for din trang til å bestemme hva slags tråder andre kan opprette 🙂 

Skrevet
Akkurat nå, Krantz95 skrev:

Det er heller ikke så vanskelig å la være å klikke på tråder man ikke liker...

Kan du ikke heller søke jobb som moderator her? Da får du utløp for din trang til å bestemme hva slags tråder andre kan opprette 🙂 

Fader heller, der sa du noe! Da kan jeg jo moderere deg som fanden på våt mark! 

Hehe neida, det er bra du er tilbake :) 

• Liker 3
Skrevet

kan dere ikke bare rapportere like tråder, så blir de slått sammen? lett som en plett og problem solved. Makan til ikke-sak!

Anonymkode: 20af7...2ef

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kan dere ikke bare rapportere like tråder, så blir de slått sammen? lett som en plett og problem solved. Makan til ikke-sak!

Det blir nok gjort, men det gjøres intet med. Rart nok, for det moderers i bauger og kanter i andre deler av forumet.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hatsumomo skrev:

Det blir nok gjort, men det gjøres intet med. Rart nok, for det moderers i bauger og kanter i andre deler av forumet.

Min erfaring er at det hjelper å rapportere både trolling og like tråder

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det hjelper å rapportere både trolling og like tråder

Hvis det er din erfaring så kan du jo påta deg jobben med å rapportere divs tråder og se om det blir gjort noe med.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rapportere idenitske tråder. Ikke for at de bryter noe som helst, men for å høre om de kan slåes sammen med andre identiske tråder.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråder som er slått sammen er helt håpløse å forholde seg til.

Skrevet
5 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Hvis det er din erfaring så kan du jo påta deg jobben med å rapportere divs tråder og se om det blir gjort noe med.

Haha, nei det får du gjøre selv! Like tråder irriterer meg ikke. 

Skrevet
52 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Finnes allerede et innlegg om å bruke søkefunksjonen 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Jeffe skrev:

Finnes allerede et innlegg om å bruke søkefunksjonen 

Hehe, touche!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...