Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurt å ta antibac på kvisene mine? Jeg threada bryna min i går og har fått masse hvite kviser rundt bryna. Hvor lang tid tar det før det blir borte? Og kan jeg ta antibac over? Hva kan jeg bruke for å få de bort så fort som mulig? Det er skole i morgen og jeg vil ikke se slik ut!!

Anonymkode: a585c...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke tatt antibac i ansiktet. Og de går sikkert fort bort hvis du ikke gjør noe med de. Mest sannsynlig ingen som tenker over det engang 👍🏻

Anonymkode: 1581a...511

Skrevet

Ikke ta antibac på kvisene, det kan gjøre vondt verre og irritere huden i hele ansiktet.. La de være, de går fort bort 🙂 har du basiron i hus kan du smøre litt sånn på, men vanskelig å unngå hårene (kan bleke øyebrynene). Hvis de er blitt ordentlig hvite så kan du ta en klut og skrubbe forsiktig over og se om de sprekker, men ikke klem for mye på de eller vær for hardhendt, huden er nok allerede ganske sart. De vil nok uansett forsvinne i løpet av noen få dager. 

Anonymkode: f5c27...c28

Skrevet

Ikke bruk antibac, grunnen til at du har fått kviser, er nok at det har oppstått litt betennelse i hårsekkene. Du kan ha på litt Pyrisept, det burde hjelpe. Neste gang du threader, kan du også bruke litt Pyrisept på huden først. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...