AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #41 Skrevet 19. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han høres ut som en helt vanlig dame. Hilsen mann. Anonymkode: 510ca...aac Da har du ikke vært så heldig å være borti helt vanlige damer. 🙄 Anonymkode: 57242...fc5 5
Svartfugl Skrevet 19. august 2020 #42 Skrevet 19. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han høres ut som en helt vanlig dame. Hilsen mann. Anonymkode: 510ca...aac Leit å høre at det er vanlig for deg å bli psykisk mishandlet av dine kvinner. Hos mange av oss andre, er dette heldigvis ikke normen. 9
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #43 Skrevet 19. august 2020 Jeg synes du skal opponere, kraftig. Og hvis det ikke fører frem, så må du avslutte. Du kan ikke leve med å ha en slik sjef, du er et voksent menneske. -Hvorfor skal du vite hva mine venninner sier? Det er ikke din sak. - Jeg blir så lenge det er hyggelig. Vi ses når jeg kommer tilbake, og det svaret må være godt nok. - Jeg liker ikke at jeg må stå til rette for deg, du er ikke min sjef. Slutt å spørre hele tiden. - Ikke ring meg når jeg snakker med datteren min, dette blir bare rart. - Du er nødt til å begrense den nysgjerrigheten din, den har tatt helt av! - Slutt å sjekke telefonen min. Når det ringer/kommer melding, så er det til MEG ikke deg. Jeg er fortsatt min egen person. -Jeg skal åpenbart opp fra sofaen og gå et annet sted! Dette blir en cliffhanger for deg! -Hvorfor må du vite når jeg er tilbake? - Hvorfor må du vite hvem og hva jeg snakket om? (Ofte lurt å svare med et spørsmål tilbake, utfordre på hvorfor han mener han skal vite dette) Anonymkode: a56c6...88e 13
got2go Skrevet 20. august 2020 #45 Skrevet 20. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal opponere, kraftig. Og hvis det ikke fører frem, så må du avslutte. Du kan ikke leve med å ha en slik sjef, du er et voksent menneske. -Hvorfor skal du vite hva mine venninner sier? Det er ikke din sak. - Jeg blir så lenge det er hyggelig. Vi ses når jeg kommer tilbake, og det svaret må være godt nok. - Jeg liker ikke at jeg må stå til rette for deg, du er ikke min sjef. Slutt å spørre hele tiden. - Ikke ring meg når jeg snakker med datteren min, dette blir bare rart. - Du er nødt til å begrense den nysgjerrigheten din, den har tatt helt av! - Slutt å sjekke telefonen min. Når det ringer/kommer melding, så er det til MEG ikke deg. Jeg er fortsatt min egen person. -Jeg skal åpenbart opp fra sofaen og gå et annet sted! Dette blir en cliffhanger for deg! -Hvorfor må du vite når jeg er tilbake? - Hvorfor må du vite hvem og hva jeg snakket om? (Ofte lurt å svare med et spørsmål tilbake, utfordre på hvorfor han mener han skal vite dette) Anonymkode: a56c6...88e Dette. Besvar spørsmål med spørsmål. Tving han til å gi deg en forklaring på hvorfor han skal vite alt. Og slutt og la han gå gjennom data og tlf! Han kommer garantert til å anklage deg for å være utro pga du plutselig skjuler passord osv, men her må du bare være steil. 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #46 Skrevet 28. februar 2021 Oppdatering fra TS her. Her om dagen var han plutselig forbanna og jeg forsto ikke hva jeg hadde gjort galt. Det var visst at datteren min ikke hadde ryddet opp etter seg når hun spiste frokost på kjøkkenet. Så ballet det seg på. At han sitter å tar tiden på hvor lenge ho er på badet bl.a. Han kunne ikke forstå at jeg kunne oppdra et barn til å bli sånn som henne. Jeg forholdt meg ganske rolig, han fortsatte å gnåle. Til slutt sa jeg bare... Vet du hva. Jeg vil være alene. Du gir meg ingenting lengre. Og det går ikke an å snakke med deg. Så nå venter jeg bare på at han skal flytte ut. Vi har ikke veksla et ord på 1 døgn. Jeg er lei meg men mest forbanna såra og redd. Jeg aner ikke hvordan hverdagen blir. Akkurat nå tar jeg en dag om gangen og håper han flytter ut så fort som mulig. Og ja jeg er ganske sikker på at han er narsesist. Han er egoistisk, selvopptatt, bryr seg lite om mine følelser og vil som sagt kontrollere meg. Jeg tror han også har brukt meg fordi han er under gjeldsordning og har da dårlig økonomi. (ting han gjorde før min tid). Det er skuffene og sårende og faktisk flaut å tenke på. Anonymkode: 5e281...0cb 10
Nymerïa Skrevet 28. februar 2021 #47 Skrevet 28. februar 2021 Så bra at du sto opp for deg selv og datteren din ved å avslutte dette. Jeg forstår at det er litt merkelig akkurat nå, men det blir mye bedre for dere å være alene. Jeg håper du lar den neste tida handle om at du og datteren din skal ha det så godt som mulig. Eksen er ikke ditt problem lenger. 3
Kala Skrevet 28. februar 2021 #48 Skrevet 28. februar 2021 Herregud, får helt klaustrofobi bare av å lese teksten din. Om du ikke når gjennom med og sette ned foten din TS, ville jeg revurdert dette her. Hvorfor i alle dager skal du måtte forklare deg for hva du og barnet ditt samhandler om, og når?? det her er ikke kjærlighet, eller kjærlig oppførsel. Det er psykt. 1
Juniper Skrevet 28. februar 2021 #49 Skrevet 28. februar 2021 Jeg er redd for at han kommer til å sette seg på bakbeina og ikkeflytte ut. TS, få noen til å hjelpe deg her. Du må få satt press på å få han ut!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #50 Skrevet 28. februar 2021 Stakkars datteren din. Hun har garantert gått like mye på eggeskall som deg. Håper du klarer å gjennomføre bruddet for hennes skyld. Anonymkode: 52d45...c7e 4
milli123 Skrevet 28. februar 2021 #51 Skrevet 28. februar 2021 Stå på ditt. Ikke ombestem deg eller la han gråte seg tilbake. For han kommer helt sikkert til å prøve. Allier deg med familien og venner, og få han ut. Slik du har beskrevet forholdet deres så er det ikke bra, og du og din datter kommer til å få det mye bedre på sikt. Men det gjenstår at han faktisk flytter først. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #52 Skrevet 28. februar 2021 Ts her. Jeg har ikke snakket med han i hele dag. Jeg orker ikke forholde meg til han akkurat nå. Har snakket med et familie medlem som støtter meg 100%. Jeg forstår at det ikke er så lett for han å fixe nytt sted å bo ol nå i helga. Jeg tenker jeg gir han et par dager til uka og da må jeg høre med han om hvordan vi skal løse dette praktisk. Jeg vet han kommer til å behandle med som dritten under skoa, også derfor jeg nå må "samle" krefter og mot til å stå opp for meg selv for å gjennomføre dette. Jeg har det vondt. Har vondt i hele meg, føler meg fysisk dårlig da jeg er konfliktsky og unnvikende. Jeg bare håper han har forstått at det nå er over. Gruer meg til uka som kommer. Anonymkode: 5e281...0cb 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #53 Skrevet 28. februar 2021 Forbered deg på å få høre masse dritt. Så samler du opp dritt om han, som du slenger i fleisen hans tilbake hvis han begynner. Jeg tenker at hvis han oppfører seg som en drittsekk, så kan du be han flytte ut på dagen.. da trenger han ikke få noe tid. Så legger du ut alle tingene han på utsiden av huset, der det ikke er tak. Da må han kjappe seg så det ikke blir ødelagt av regn, frost og mus. Stå på ts, du er sterk Anonymkode: cd513...938
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #54 Skrevet 28. februar 2021 Hei Dette er IKKE KJÆRLIGHET, dette er psykisk utmattende oppførsel for deg. Høres på meg som han kan ha litt narsisitiske/psykopatiske trekk, gjør litt research på det. Mitt år: kom deg bort. Jeg har erfaring med en slik mann, i starten trodde jeg det var meg, helt til jeg gjorde litt Research. Kom deg bort er mitt aller beste råd. Og om du gjør det slutt, husk at det er et nederlag for han og at han derfor mest sannsynlig vil stalke deg, overvåke deg på andre måter. Lykke til, du har min dypeste medfølelse. Anonymkode: 1516a...03f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #55 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.8.2020 den 21.48): Det med narsesist har jeg faktisk tenkt på selv, var en gang det gikk en kule varmt her som jeg sa det til han. At han hadde slik oppførsel. Da ble han mildt sagt fly forbanna🙈 Har lest en del om det og det er en del som stemmer faktisk. Det jeg falt for med han var at han var så god å snakke med. Han lyttet til meg og kom med gode råd. Nå kan jeg ikke snakke med han lengre. Han klarer på en finurlig måte å få det til å bli min skyld for det meste. Jeg begynner å bli vant til det og jeg har nesten sluttet å si han imot. Når han sier/gjør noe jeg er uenig i blir jeg bare stille. Det er enklere sånn. Han har en del forhold bak seg og i følge han er det no gæli med alle sammen. Den siste han var sammen med og også gift med er visstnok klin kokos.. Jeg vet ikke jeg, har ikke snakket med noen av dem og han har kuttet all kontakt med alle. Det er som om livet med de andre damene er glemt. Vi har hatt en del heftige krangler. Han har da trua meg med å gi faen i alt å bare la det gå til helvette med jobb, økonomi, ja livet generelt. Han sa at om han dævva ga han også f i det også. Han la på en måte skylda over på meg hvis jeg fortsatte å oppføre meg dårlig mot han. At det ble min skyld hvis han ga f... Jeg har i perioder slitt psykisk med depresjoner ol. Han hjalp meg så jeg kom inn på DPS. Han påsto at jeg var bipolar fordi jeg hadde så svingene humør. Etter 1.5 år på DPS har jeg fått mine diagnoser og det var langt unna bipolar diagnose. Jeg fikk tilbakevendende depresjon, sosial angst og engstelig unnvikende personlighetsforstyrrelse. Jeg må være evig takknemlig til han fordi han hjalp meg med å få hjelp. Og ja jeg er glad for det, det har jeg også gitt utrykk for. Han bruker mine psykiske utfordringer mot meg føler jeg. Det er vanskelig å forklare men han sier ofte at jeg tenker feil og at jeg missforstår og at jeg er for sensitiv. Jeg har enda ikke klart å forstå at mine følelser og tanker er feil. Hvem er det feil for? Han? For meg er de helt reelle. Og hvordan kan det da være feil? Dette ble et langt innlegg men nå bare rant ting ut av meg🙈 beklager det. Ts Anonymkode: 5e281...0cb En narsissist, socioptat, psykopat vil alltid bruke det gode de gjorde mot deg i all tid...og alltid legge all skyld på deg. Tilslutt vil du miste deg selv. DU MÅ FINNE STYRKE TIL Å GÅ. Ingen har bare gale eks kjærester...da er det i bunn og grunn han det er noe galt med. Det er også et stort rødt flagg at han ikke har kontakt med noen av de...eller at det på en måte er et helt lukket kapitel. Anonymkode: 1516a...03f 1
Taffel Skrevet 28. februar 2021 #56 Skrevet 28. februar 2021 Dette MÅ du bare gjennomføre. Jeg har helt vondt av datteren din. Tenk å måtte se på at moren sin blir kuet, og selv bo på nåde i eget hjem. Hvis du vakler, så tenk på henne. Søk den støtten du kan få og få ham ut! 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #57 Skrevet 4. mars 2021 Åssen går det, ts? Anonymkode: cd513...938
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #58 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 18.31): Åssen går det, ts? Anonymkode: cd513...938 Det går greit. Jeg har snakket med psykologen min og jeg er i skikkelig ubalanse om dagen. Samboer bor her enda. Er fredlig her nå. Jeg driver fortsatt å samler mot og vilje (akkurat nå er jeg så forvirra i hodet av alle tanker og inntrykk). Datteren min er hos far sin nå. Jeg har hatt en samtale med samboer om oppførselen hans. Jeg fikk unskyldning på noe, mens andre ting ikke var ment på den måten jeg oppfattet det. Jeg tar tydligvis opp ting feil og lager et stort nummer ut av det. Det at jeg ville han skulle flytte har vi ikke snakket om. Han tok det ikke opp og jeg hadde ikke energi eller mot til å gjøre det. Men jeg skal finne ut av det. Jeg har iallefall turt å snakke med noen om det (psykologen bl.a) og det er jo en start? Jeg er bare som sagt helt utslitt emosjonelt at jeg ikke klarer å tenke klart og langsiktig. Så sånn er ståa akkurat for øyeblikket. Takk for at du spurte☺️ Ts Anonymkode: 5e281...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå