Gå til innhold

Hvor lenge skal Oslo være no-go for innreise?😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 mnd? Har de sagt noe om R-tall før det blir lov å reise inn? Her har ikke kommunalt ansatte lov å reise til Oslo😔 

Anonymkode: 83f6e...cd9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel noe din kommune har fastsatt,  og da må du henvende deg til dem for å få svar.

Anonymkode: 651d6...65f

• Liker 5
Skrevet

Du kan reise til Oslo når du vil.

Anonymkode: ccbb6...c0a

• Liker 7
Skrevet

Det er nok de færreste kommunene som har en slik begrensning, det skulle tatt seg ut om alle oss som bor utenfor Oslo ble nektet innreise på jobb nå pga noen smittetilfeller på Oslo Vest... 

Anonymkode: b4534...6ee

• Liker 5
Skrevet

Jeg skal på shopping-tur til Oslo i morgen. Det finnes ingen no-go soner i Norge.

• Liker 6
Skrevet

What? 😂 Du kan reise til Oslo.

Anonymkode: df7a9...d76

• Liker 8
Skrevet

Slett ikke forbudt å reise til Oslo eller noe annet sted i landet. Men enkelte kommuner kan ha frarådet sine innbyggere å reise hit.

Anonymkode: 41e0c...de6

• Liker 9
Skrevet

Fake News 🤪

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke forbudt å reise inn, men det er ikke anbefalt. Så jeg håper folk klarer å bruke huet nå. 

Anonymkode: 2ce99...119

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke forbudt å reise inn, men det er ikke anbefalt. Så jeg håper folk klarer å bruke huet nå. 

Anonymkode: 2ce99...119

Det er heller ikke anbefalt å røyke, men mange gjør det likevel.

Ja til frihet for folket.

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, Krantz95 skrev:

Røykingen skader (stort sett) bare deg selv. Økt koronasmitte kan i verste fall få store innvirkninger på hele landet.

Ja til å bruke huet og tenke større og ikke bare kjøre sin egen egotripp.

Anonymkode: 0cd2b...0bf

• Liker 12
Skrevet
9 minutter siden, Krantz95 skrev:

om mange år, når vi ser tilbake på pandemien og historiebøkene skal skrives, så kan du lene deg fornøyd tilbake og slå fast at

"jeg var ikke en del av løsningen. Jeg sto på mitt, og var en del av problemet. Jeg gjorde deg jeg kunne for at denne perioden i nasjonens historie skulle bli verre enn den hadde trengt å være."

Anonymkode: 2e64d...710

• Liker 10
Skrevet

Det er da ikke "no-go" til Oslo? Bare å komme, det.

Anonymkode: 91485...153

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Krantz95 skrev:

Jeg skal på shopping-tur til Oslo i morgen. Det finnes ingen no-go soner i Norge.

Hvorfor det? Kan du ikke handle der du bor eller på nettet? Hva er poenget med å dra til Oslo når det ikke er høyst nødvendig? (Type lege/sykehus)

Anonymkode: a2514...a62

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Kan du ikke handle der du bor eller på nettet? Hva er poenget med å dra til Oslo når det ikke er høyst nødvendig? (Type lege/sykehus)

Så lenge man følger smittevernhensynene om avstand og hygiene, går det faktisk helt bra. Vi er mange som bor i Oslo og ikke kjenner noen som har vært smittet, eller kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen engang... Det er ikke sånn at koronaen kryper rundt på tbanen. 

Det er faktisk helt lov å reise rundt i Norge. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er flere butikker i Oslo som ikke er her jeg bor. Handling på nettet er ikke aktuelt fordi jeg liker å se på og prøve det jeg eventuelt skal kjøpe.

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Krantz95 skrev:

Fordi det er flere butikker i Oslo som ikke er her jeg bor. Handling på nettet er ikke aktuelt fordi jeg liker å se på og prøve det jeg eventuelt skal kjøpe.

Høres ikke spesielt nødvendig ut likevel

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke spesielt nødvendig ut likevel

Hva mener du med det?

Har regjeringen innført reiseråd innad i Norge slik det var en periode i vår?

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man følger smittevernhensynene om avstand og hygiene, går det faktisk helt bra. Vi er mange som bor i Oslo og ikke kjenner noen som har vært smittet, eller kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen engang... Det er ikke sånn at koronaen kryper rundt på tbanen. 

Det er faktisk helt lov å reise rundt i Norge. 

Helt enig. Jeg bor i Oslo, holder avstand, dropper kollektiv og vasker hender. Kjenner ingen som har hatt korona. Kjenner ingen som kjenner noen heller. 

Anonymkode: cdc9d...74e

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Krantz95 skrev:

Hva mener du med det?

Har regjeringen innført reiseråd innad i Norge slik det var en periode i vår?

Tydeligvis flere her som ønsker å tro det 🙄

• Liker 4
  • Opprett ny...