Gå til innhold

Gå tilbake til ex som har åpent forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var «sammen med en fyr fra vi var 13-17 år. 
Han er min første kjærlighet. En periode på 7måneder bare ghotsa han meg helt uten videre (dette var i slutten) På denne tiden fikk han seg dame med åpent forhold og nå er han tilbake i livet mitt igjen. 
Vi er like gamle begge to (18år)

Jeg vil fortsatt ha han, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre... han har dame, men det er jo åpent forhold. Jeg gikk gjennom en så vondt hjertesorg en god stund og vet ikke om jeg kan gå gjennom det igjen. 
Han blir mer sur om jeg er med andre gutter enn om dama hans er det. Jeg tror han egt fortsatt vil ha meg, men det er mye spenning mellom mine foresatte og hans foreldre..( mye krangling osv) (Liten bygd) Hva burde jeg gjøre?

Jeg vil så gjerne ha han, men det vil vel dama hans også? Han sa han har åpent forhold fordi han ikke er klar for å binde seg til noen. Burde Jeg gå tilbake og bare ha han som "ff"  eller er det lavmål å gå på gutter med dame? Tipper han hadde hatt andre jenter enn meg også om jeg gikk tilbake.
hilsen 18-år gammel Jente💜 Som ikke helt vet hva hun skal gjøre.

Anonymkode: d6a48...802

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen

Kan han bli forelsket i meg om jeg ligger med han? Er sjangsen for å få han tilbake større da?

💜

Skrevet

😂

Anonymkode: a39d7...a8e

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: a39d7...a8e

?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som ikke helt vet hva hun skal gjøre.

Siden du spør; det du skal gjøre når du er 18 er å finne deg gode venner som er bra mennesker som du har det gøy med. Disse vennskapene kan vare livet ut. Og så skal du fokusere på å gjøre det godt på skolen hvis du går sisteåret. Hvis du begynner på høyere utdanning skal du ta det alvorlig og også prøve å få et nytt nettverk. Hvis du tar fagbrev eller er i arbeid må du stå på og gjøre så godt du kan for å legge grunnlaget til senere jobber.

Det du ikke skal gjøre er å bruke noe som helst energi på en umoden gutt som ghoster deg, blir sur og forventer at du lydig skal innrette deg i haremet hans. Hvis du et øyeblikk tror det er en god ide så er du ikke i nærheten av klar for forhold.

Dette er din tid. Bruk den på det som gjør deg lykkelig og ta ansvar for din egen framtid. Om noen år har du mer livserfaring og kan skille gode menn fra dårlige. Mennene du omgås vil også stort sett være mer fornuftige fordi de er eldre. Med unntak av sånne som eksen din. Han kommer til å ha drama rundt seg når han er over 50 også.

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Siden du spør; det du skal gjøre når du er 18 er å finne deg gode venner som er bra mennesker som du har det gøy med. Disse vennskapene kan vare livet ut. Og så skal du fokusere på å gjøre det godt på skolen hvis du går sisteåret. Hvis du begynner på høyere utdanning skal du ta det alvorlig og også prøve å få et nytt nettverk. Hvis du tar fagbrev eller er i arbeid må du stå på og gjøre så godt du kan for å legge grunnlaget til senere jobber.

Det du ikke skal gjøre er å bruke noe som helst energi på en umoden gutt som ghoster deg, blir sur og forventer at du lydig skal innrette deg i haremet hans. Hvis du et øyeblikk tror det er en god ide så er du ikke i nærheten av klar for forhold.

Dette er din tid. Bruk den på det som gjør deg lykkelig og ta ansvar for din egen framtid. Om noen år har du mer livserfaring og kan skille gode menn fra dårlige. Mennene du omgås vil også stort sett være mer fornuftige fordi de er eldre. Med unntak av sånne som eksen din. Han kommer til å ha drama rundt seg når han er over 50 også.

Tusen takk for svar💜

Skrevet

Har du snakket med partneres hans, for å bekrefte at de faktisk har åpent forhold? 

Han ghostet deg, hva får deg til å tro at han ikke kommer til å gjøre det igjen ? 

Hva så om foreldrene deres kranger? De er ikke dere. 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen

Kan han bli forelsket i meg om jeg ligger med han? Er sjangsen for å få han tilbake større da?

💜

Kåt på, er ikke det samme som forelsket i. 
Du får ham tilbake, bare ikke i et monogamt forhold, er dette noe du er ok med? 

Anonymkode: 3904b...6d7

• Liker 2
Skrevet

Leser bare om en fremtid, en fremtid som hu lokale kiwi dama, hu med en slaur av en mann, må ha hjelp av Sinnasnekkeren, tidlig uføretrygd osv. Norge trenger unge mennesker som lytter til rådene gitt over her, skrevet av NymeriaR, innertier.

Norge har nok bygdetullinger og snyltere i køen på NAV. Landet skal ta seg av sine syke, ikke de ansvarsløse. Du står i et veiskille, vi ser deg. Voksenlivet eller ansvarsløshet, enten eller. Ditt svar vil bli mottatt med hyllest eller forrakt. Vis oss hva du er laget av. Du er blitt guidet unge kvinne.

Anonymkode: ec373...15c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg var «sammen med en fyr fra vi var 13-17 år. 
Han er min første kjærlighet. En periode på 7måneder bare ghotsa han meg helt uten videre (dette var i slutten) På denne tiden fikk han seg dame med åpent forhold og nå er han tilbake i livet mitt igjen. 
Vi er like gamle begge to (18år)

Jeg vil fortsatt ha han, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre... han har dame, men det er jo åpent forhold. Jeg gikk gjennom en så vondt hjertesorg en god stund og vet ikke om jeg kan gå gjennom det igjen. 
Han blir mer sur om jeg er med andre gutter enn om dama hans er det. Jeg tror han egt fortsatt vil ha meg, men det er mye spenning mellom mine foresatte og hans foreldre..( mye krangling osv) (Liten bygd) Hva burde jeg gjøre?

Jeg vil så gjerne ha han, men det vil vel dama hans også? Han sa han har åpent forhold fordi han ikke er klar for å binde seg til noen. Burde Jeg gå tilbake og bare ha han som "ff"  eller er det lavmål å gå på gutter med dame? Tipper han hadde hatt andre jenter enn meg også om jeg gikk tilbake.
hilsen 18-år gammel Jente💜 Som ikke helt vet hva hun skal gjøre.

Jeg synes du skal beskytte dine følelser først og fremst, og ikke være en dørmatte for eksen din. Han kan ikke få i pose og sekk. Å ha sex med ham mens han er i et annet forhold kan virkelig såre deg, det må du tenke på. Hvis du vil gi ham en sjans så kan du si at du vil prøve igjen hvis han slår opp, og vil gå inn i et forhold med deg igjen. Si at hvis ikke han gjør det, så vil det ikke skje mer mellom dere. Om det ikke funker mellom dere lenger så er det mange andre fyrer der ute for deg :)

Anonymkode: 1fd0f...488

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leser bare om en fremtid, en fremtid som hu lokale kiwi dama, hu med en slaur av en mann, må ha hjelp av Sinnasnekkeren, tidlig uføretrygd osv. Norge trenger unge mennesker som lytter til rådene gitt over her, skrevet av NymeriaR, innertier.

Norge har nok bygdetullinger og snyltere i køen på NAV. Landet skal ta seg av sine syke, ikke de ansvarsløse. Du står i et veiskille, vi ser deg. Voksenlivet eller ansvarsløshet, enten eller. Ditt svar vil bli mottatt med hyllest eller forrakt. Vis oss hva du er laget av. Du er blitt guidet unge kvinne.

Anonymkode: ec373...15c

🙄 De syke er blant de ansvarsløse, så jeg antar du mener uansvarlige. Det er uansett ikke din oppgave å skille hvem som er hvem.

Det er bare å hoppe over slike svar, ts. 

Anonymkode: 0f1b0...d06

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva burde jeg gjøre?

Du burde komme deg videre og vekk, spør du meg. Livet er langt nok til at du kan forsøke åpent forhold siden, om du ønsker det. Jeg personlig synes det ikke er noen vits å ha kjæreste før man er 25. 

Anonymkode: 0f1b0...d06

Skrevet

Nei

Anonymkode: 6f79b...51b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...