AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Ja nå har naboen nede i veien fått seg høner og en hane. Den galer støtt og stadig og begynner gjerne rundt kl 6-7 om morgenen. De er ute i hagen deres. Lyden er veldig bærende og jeg undrer meg virkelig over folk som anskaffer seg hane i tettbygd strøk. Vi bor i Oslo og at man ikke tenker på at naboer blir forstyrret er for meg vanskelig å forstå. Synes veldig synd på de som bor rett ved! Koselig med høner, men en hane lager mye lyd. Han holder på hele dagen! Har man noe som helst man skulle ha sagt, angående hanegal? Anonymkode: dd749...e82
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja nå har naboen nede i veien fått seg høner og en hane. Den galer støtt og stadig og begynner gjerne rundt kl 6-7 om morgenen. De er ute i hagen deres. Lyden er veldig bærende og jeg undrer meg virkelig over folk som anskaffer seg hane i tettbygd strøk. Vi bor i Oslo og at man ikke tenker på at naboer blir forstyrret er for meg vanskelig å forstå. Synes veldig synd på de som bor rett ved! Koselig med høner, men en hane lager mye lyd. Han holder på hele dagen! Har man noe som helst man skulle ha sagt, angående hanegal? Anonymkode: dd749...e82 https://www.oslo.kommune.no/natur-kultur-og-fritid/urbant-landbruk/honsehold-i-oslo/#gref Anonymkode: 68b9a...384 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Her ville jeg rett og slett spurt om han trenger å ha hane, eller kan klare seg med høner. Høner trenger ikke hane hvis det er en liten flokk. Anonymkode: 316f2...bca
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Ring naboen og klag. Og hvis de ikke vil høre, ring politiet og klag. Anonymkode: 65cdc...778
Hr. Aktiv Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 På 16.8.2020 den 9.50, AnonymBruker skrev: Ja nå har naboen nede i veien fått seg høner og en hane. Den galer støtt og stadig og begynner gjerne rundt kl 6-7 om morgenen. De er ute i hagen deres. Lyden er veldig bærende og jeg undrer meg virkelig over folk som anskaffer seg hane i tettbygd strøk. Vi bor i Oslo og at man ikke tenker på at naboer blir forstyrret er for meg vanskelig å forstå. Synes veldig synd på de som bor rett ved! Koselig med høner, men en hane lager mye lyd. Han holder på hele dagen! Har man noe som helst man skulle ha sagt, angående hanegal? Anonymkode: dd749...e82 Slike haner pleier å forsvinne de etter en liten stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå