Gå til innhold

Bursdag for 2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en pappa som kjenner på skamfølelse av at jeg og barnemor ikke kjenner noen andre med barn og lurer da på hvordan jeg skal gjøre med bursdagen. Er liksom bare en tante med tilhørende kjæreste og mine foreldre som kan komme.. 

Er enda tre måneder til bursdagen, men har tenkt på dette siden første bursdagen. 

Anonymkode: 0ec79...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig å ha barnebursdag når de er 2 år. Kos dere med familieselskap.

Anonymkode: 39b8e...c5b

• Liker 3
Skrevet

Har også en snart to-åring! Har heller ingen venner med barn, så det blir det ikke noe av. Men tenker ikke spesielt over det. To-åringen vet ikke at den har bursdag engang eller hva det innebærer. Vi har ikke engang besteforeldre eller øvrig familie som kommer heller. Men vi her hjemme kommer til å lage kake og gi gaver og gjøre litt ekstra stas + at barnet vil få krone og litt ekstra oppmerksomhet i barnehagen den dagen. Jeg tror det blir mer enn bra nok😃

Anonymkode: 0c975...b64

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke vanlig å ha barnebursdag når de er 2 år. Kos dere med familieselskap.

Anonymkode: 39b8e...c5b

Ah okei, det visste jeg ikke

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Har også en snart to-åring! Har heller ingen venner med barn, så det blir det ikke noe av. Men tenker ikke spesielt over det. To-åringen vet ikke at den har bursdag engang eller hva det innebærer. Vi har ikke engang besteforeldre eller øvrig familie som kommer heller. Men vi her hjemme kommer til å lage kake og gi gaver og gjøre litt ekstra stas + at barnet vil få krone og litt ekstra oppmerksomhet i barnehagen den dagen. Jeg tror det blir mer enn bra nok😃

Anonymkode: 0c975...b64

Takl for innspill, nå følte jeg meg litt bedre 😇

Anonymkode: 0ec79...0b2

• Hjerte 1
Skrevet

Man feirer vanligvis ikke noe annet enn familiebursdag når ungene er så små. Vanligste her i området er å feire med andre fra bhg ved 4 eller 5 års bursdag

Anonymkode: 1b6dd...53d

Skrevet

Dom skrevet over. Her laget jeg kake og diverse. Inviterte til åpent hus av familie og slekt,og de som kunne komme, kom. Nå har vi litt størrelse på slekta vår, men kun 2 barn. Men selv er jeg vant med at det bare er foreldre og søsken, og mine 2 besteforeldre som kom når jeg var lita. Hadde ikke flere i nærheten.

Så tenker at du gjør det beste ut av situasjonen. Dere lager en fin dag med kake, og gave, og litt ekstra oppmerksomhet, så ingen merker det er litt annerledes, men noen barnebursdag er ikke nødvendig før de er eldre. Og inviter de dere kjenner da, voksne, eller barn. Barnet får oppmerksomhet, og er happy med det 😊

Anonymkode: 21baa...d7b

Skrevet

Er du pappa eller barnefar?

Anonymkode: 81613...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...