AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Er det greit å si ifra om det? Jeg tenner veldig på når menn lager lyd, særlig når de kommer (kraftig pust/stønning) Da kommer jeg ofte selv. Men vil ikke at det skal oppfattes som kritikk eller at han må presse frem lyd. Hvordan ta det opp? Anonymkode: 90d87...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 hvor mye sex har dere? Alder på dere? hvor lenge har dere vært et par? Anonymkode: e9b72...760
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Oppmuntre han når han lager lyd. Si du blir kåt av det, og atdu syntes det var deilig at han stønnet/pustet Anonymkode: 5f728...770
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å si ifra om det? Jeg tenner veldig på når menn lager lyd, særlig når de kommer (kraftig pust/stønning) Da kommer jeg ofte selv. Men vil ikke at det skal oppfattes som kritikk eller at han må presse frem lyd. Hvordan ta det opp? Jeg kommer også av lyder fordi jeg forstår betydningen av det. Å ha sex med noen uten en lyd, er som å lese en bok uten bokstaver... det gir meg ingenting🤐 Å lage lyder skal jo komme av seg selv, men man kan lage lyder som kommunikasjon... Å få noen til å stønne på kommando har jeg ikke trua på, de er bare sånn av natur...
Kaptein Klein Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Si til han at hvis du fortsetter å være stille når du besudler meg så blir det kun stille Anders på deg fremover. Sexnekt er ditt beste våpen.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 Er han litt forknytt sexuelt? Anonymkode: 1197e...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå