Gjest Guest Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Har dere noen tips til gode neglelakker som fungerer bra til både tær og fingrer?? Den jeg har nå flasse noe helt vanvittig!! Var riktig nok litt billig men......
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Muligens har jeg hakk i plata, men den neglelakken jeg synes sitter best, er de billige Nailfinity fra Max Factor. Riktignok er fargeutvalget rimelig begrenset, men... Jeg bruker neglelakk mest på tærne, sjelden på fingrene.
frizzbee Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 jeg har lakket neglene på fransk vis for første gang, og jeg føler meg bare såååå fin brukte negleakken Depend, som jeg fikk tips om her inne faktisk kjøpte den på Vita, kjempebillig - og den ser ut til å sitte bra også.
Gjest Xavia Skrevet 17. juli 2005 #4 Skrevet 17. juli 2005 Jeg lakket fingre og tær med Maybeline Ultra strong før jeg dro to uker til Hellas. Den holdt jammen meg hele ferien, og enda litt til, uten å skalle av e.l. Kan virkelig anbefales!!
Lassie Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Maybelline er meget bra, men Depend som er billiglakk fungerer også overraskende bra. Ellers er Tone Lise neglelakkene noe å anbefale!! Skal sjekke ut flere merker jeg har på de ca. 50 lakkene mine, så kan jeg komme tilbake med flere tips!
Gjest Mio Skrevet 20. juli 2005 #7 Skrevet 20. juli 2005 Anbefaler Mabelline ForeverStrong (ultra lasting + Iron). Farge nr 76 "French Manicure" er kjempefin på både fingre og tær synes jeg. Jeg var også fornøyd med Depend, men denne er enda bedre
Gjest Lea Skrevet 20. juli 2005 #9 Skrevet 20. juli 2005 Jeg synes at Dior har de beste neglelakkene. Men fargene er som regel ikke veldig spreke (ikke de jeg har sett i alle fall). Mye klassiske og damete farger. Men den sitter lenge og er lett å legge.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #10 Skrevet 20. juli 2005 Anbefaler Mabelline ForeverStrong (ultra lasting + Iron). Farge nr 76 "French Manicure" er kjempefin på både fingre og tær synes jeg. Jeg var også fornøyd med Depend, men denne er enda bedre ← Henger meg på! Den sitter i evigheter, og flasser ikke av, men forsinner bare gradvis etterhvert på en merkelig måte...
Blueberry Skrevet 21. juli 2005 #11 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har tenkt å lakke neglene på fransk vis til bryllupet. Men jeg er helt grønn på hva jeg skal kjøpe. Kan noen hjelpe? Depend høres jo greit ut. Er det kun én neglelakk jeg trenger til franske negler, eller er det flere?
chriztine Skrevet 21. juli 2005 #12 Skrevet 21. juli 2005 Jeg synes Chanel har de beste neglelakkene jeg. De finnes i mange fine farger og holder utrolig lenge. Synes ikke Maybelline, som mange anbefaler, sine er noe bra. På meg flasset den av meg en gang.
Lassie Skrevet 21. juli 2005 #13 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har tenkt å lakke neglene på fransk vis til bryllupet. Men jeg er helt grønn på hva jeg skal kjøpe. Kan noen hjelpe? Depend høres jo greit ut. Er det kun én neglelakk jeg trenger til franske negler, eller er det flere? ← Du trenger en hvit til tuppene, og en blank/lys rosa til selve neglen. Du får kjøpt Fransk manikyrsett fra Depend som sitter bra og koster lite i forhold til mange andre. Denne får du kjøpt iallfall hos Cubus. Vil også anbefale at du kjøper med slike "taper" som du henger på slik at du får den hvite manikyrkanten jevn og fin. Hvis du skal ha falske negler, så kan du kjøpe ferdige fransk manikyr-negler fra Depend også.
Cr@sh Skrevet 21. juli 2005 #14 Skrevet 21. juli 2005 Revlon sine sitter også godt. ← Signerer. Sitter meget godt!
Blueberry Skrevet 21. juli 2005 #15 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Du trenger en hvit til tuppene, og en blank/lys rosa til selve neglen. Du får kjøpt Fransk manikyrsett fra Depend som sitter bra og koster lite i forhold til mange andre. Denne får du kjøpt iallfall hos Cubus. Vil også anbefale at du kjøper med slike "taper" som du henger på slik at du får den hvite manikyrkanten jevn og fin. Hvis du skal ha falske negler, så kan du kjøpe ferdige fransk manikyr-negler fra Depend også. ← Tror jeg dropper de falske neglene. Det er ikke helt meg, og ikke har jeg peiling på sånt så jeg gidder rett og slett ikke å olstre med det... Men fransk manikyrsett satser jeg på. Takk for tips! Endret 21. juli 2005 av iselin22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå