Gjest gjest innom Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Denne kremen skal løse opp døde hudceller, peeling-effekt og fukte. Inneholder plantestoffet som beroliger og gir næring. Inneholder fruktsyrer ogfryktenzymer. Kan dette være er en krem for uren hud? Noen som har testet den? Gir den nok fukt(jeg får lett tørr hud av sterke produkter). Er det noen som vet om et sted hvor det står mer om denne kremen(det jeg skrev om den over var noe jeg leste i et blad). Er ikke Matis-produkter dyre-er det værdt å kjøpe en så dyr krem for å hjelpe uren hud? Takker for svar!!
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Jeg ville heller satset på spesielle produkter til fet og uren hud enn å gå for en alt-i-ett-krem av denne typen. Du burde prøve MD Formulations Facial Lotion (inneholder glykolsyre som løser opp døde hudceller og fett i dybden) under en ansiktskrem for fet hud, for eksempel Active Moist fra Dermalogica. Litt dyrt i anskaffelse, men ikke så dyrt i bruk, da produktene er drøye. Jeg har prøvd Matis for min tørre hud, og produktene gjorde lite annet enn å svi i lommeboka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå