Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #1 Skrevet 18. september 2002 Hey! Vi er nå inne i en enormt trist årstid, syns nå jeg! Jeg klarer ikke finne på noe kjekt å gjøre! Er det noen som har et forslag om noe som kunne vært kjekt å jøre, som ikke koster så veldig mye penger? Jeg har allerede sett de meste som går på kino! I dag skal jeg, 4venniner, typene deres å typen min finne på noe...VI har vurdert å gå ut å spise, men vi kan jo ikke jøre det hele veien heller... ER det noen som har gode forlsag så blir jeg kjempegla! PÅ forhånd takk! Klem Wemby...
JanRoger Skrevet 18. september 2002 #2 Skrevet 18. september 2002 Dere kan jo dra på en Swingers-klubb? Kose dere litt..
Gjest Chica Skrevet 18. september 2002 #3 Skrevet 18. september 2002 Har elendig fantasi, men dette er hva jeg kom på i farten: * Hva med å møtes hjemme til noen og lage mat istedenfor å gå ut? * Vet ikke hvor du bor, men her i Trondheim har flere serveringssteder i marka åpent på onsdager og serverer rømmegrøt og spekemat * Leie film å se hjemme til noen *Bowling *Go-kart Vel, det var det jeg kom på nå. Når gjengen min møtes, pleier vi å dra på kafe, eller møtes hjemme hos noen. Ellers trener vi sammen (kanskje vanskelig når det er 10 stk), går turer, drar på kino, hytteturer, vorspiel osv osv
Labella Skrevet 18. september 2002 #4 Skrevet 18. september 2002 Hva med å invitere hverandre hjem til seg; lag enkel og god mat sammen - det kan være både morsomt og sosialt å kokkelere sammen, og hyggelig å spise sammen etterpå Invester i noen spill; kjempekoselig å sitte og småprate og drikke rødvin (eller kaffe, te, øl, brus...) rundt spillebrettet Hvis dere liker å lage ting kan dere jo begynne å lage julegaver og julepynt. Ta en tur ut i skogen og plukk rognebær - legg dem i fryseren et døgn, så kan dere lage rognebærgele og ha på småglass - kjempefine julegaver, og det kan være morsomt å holde på med slikt sammen Det var det jeg kom på i farta... Lykke til :D
Lilly Skrevet 18. september 2002 #5 Skrevet 18. september 2002 Noe vi synes er artig og som ikke koster noe etter at en først har investert litt, er brettspill, type TP, Fantasi osv. Kanskje noen av dere allerede har noe liggende, eller kjenner noen som vil låne bort. Hvis ikke blir ikke kosnaden så stor hvis dere spleiser. På sånne kvelder er det jo ikke nødvendig med de helt store mat utgiftene heller. En kan jo bare lage noe billig og enkelt, eller evt ta det etter at dere har vært ute og spist. Men det forutsetter jo selvfølgelig at noen har plass til alle 10 hjemme da. Lilly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå