wok Skrevet 9. mars 2002 #1 Del Skrevet 9. mars 2002 Er det noen som har desegnet kjolen sin selv? Jeg har nå min ferdig på papiret, og skal utå kjøpe sike i morgen. Kjolen skal ha broderi jeg har designet, og langs kanten nede skal teksten fra forlovelsesringene våre broderes inn. Skal få den sydd hos skredder. Og det beste av alt er at hele kjolen med all jobben kommer på under tusen kroner! Det er fordelen ved å bo i et lavpriskostland en periode... Gleder meg til hele prosessen og ikke minst til å bære kjolen. Blir vanskelig å holde den hemmelig for kjæresten, men det skal gå! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 9. mars 2002 #2 Del Skrevet 9. mars 2002 Grattis! Jag hoppas att det blir så fint som du har tänkt dig! Länka gärna en bild när den är färdig(efter bröllopet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #3 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg har også designet kjolen selv. Den blir veldig enkel. Det er spennende og se hvordan kjolen sakte men sikkert tar form. Skal snart ha ny prøving. Min kjole er også i silke.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 10. mars 2002 #4 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg har også tenkt å få sydd kjolen, men jeg sliter litt med å få tegnet den. Jeg har nemlig ikke så store evner når det gjelder tegning. Tegnet du den selv eller fikk du noen til å tegne den for deg? Hva er prisen pr. meter for silke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå