Gå til innhold

Er tanga et must? Mer tennende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en mann, som spurte om jeg kunne ha på meg tanga. Han hadde så lyst å se den fine rumpa mi i tanga. Spesielt? 

Anonymkode: b3b6d...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tanga er veldig lite spesielt. Hadde han ønsket å se deg i bleier eller birøkterutstyr så ja. 

• Liker 12
Skrevet

hehe. Mener vel bare stringtruse?

Personlig liker jeg brazilian cut på trusene mine. 

Anonymkode: e1678...27e

Skrevet
3 minutter siden, Heisenberg skrev:

En tanga er veldig lite spesielt. Hadde han ønsket å se deg i bleier eller birøkterutstyr så ja. 

Kan nå være spesielt nok for ham. Ikke sikkert han tenner på hverken bleier eller birøkterutstyr.

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Kan nå være spesielt nok for ham. Ikke sikkert han tenner på hverken bleier eller birøkterutstyr.

Selvsagt. Jeg oppfattet spørsmålet som om TS lurte på om det var spesielt/sært å tenne på tanga. Noe jeg mener er svært lite spesielt. At det er spesielt viktig for ham gir seg vel selv siden han etterspør det. 

Skrevet

TS. Mente om de fleste menn synes det er sexy med tanga/stringtruse? 

Skrevet

Tanga er digg, men definitivt ikke et must. Bare du ikke stiller opp i bestemortruser er jeg happy. xD 

Anonymkode: 1fddd...d9f

• Liker 1
Skrevet

Ikke et must, men det bør være noe som glir inn i rumpesprekken, det er sexy. Flat rumpe er ikke sexy.

Anonymkode: f36eb...eb3

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det hjemme her også. Det er vel nesten så han synes det er deiligere å komme på rumpa mi med stringen på enn når jeg er naken... String med tynne kanter rundt hoftene eller calvin Klein 😜

Skrevet

String er det mest sexy undertøyet ei dame kan bruke.

Skrevet

Nei. Han har vel en fetisj da

Anonymkode: 74fa1...323

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tanga er digg, men definitivt ikke et must. Bare du ikke stiller opp i bestemortruser er jeg happy. xD 

Er dama fin spiller det ingen rolle hva slags truse hun bruker. 

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, stan said:

Da skjønner du hvorfor undertøysbutikken som ligger i et fin strøk med veletablerte folk i fast forhold - ikke ved siden av høyskolen for å si det sånn.....

Anonymkode: fb8ff...0a3

Skrevet
9 timer siden, stan skrev:

Det er selvsagt ingen dealbreaker, og jeg er ikke kresen, men akkurat det hadde vært litt turn-off akkurat der og da. :P 

Skrevet

Det finnes de kvinner som i mine øyne tar seg bedre ut i bestemorstruse enn i string.

• Liker 1
Skrevet

«Min mann liker knestrømper, liker alle menn knestrømper?»

«Min mann liker tangatruser, liker alle menn tangatruser?»

Spiller det noen rolle om alle menn tenner på dette?

Er det ikke fint at akkurat DERES mann tenner på det? 

Kom tilbake den dagen han vil at du skal bæsje i munnen hans eller noe i den duren. Noe du synes er ubehagelig eller skremmende.

Men våg nå for faen å gå med tangatruser eller knestrømper uten å ha støtte i at alle menn liker dette. 

Anonymkode: 75d85...610

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner du hvorfor undertøysbutikken som ligger i et fin strøk med veletablerte folk i fast forhold - ikke ved siden av høyskolen for å si det sånn.....

Anonymkode: fb8ff...0a3

:fnise: 

Man skulle tro at det er de som har mest penger til slike ting også.

(Men det er vel de samme pengene som sørger for at rompa ikke er så fin lengre.)

Anonymkode: 75d85...610

Skrevet (endret)

Må ærlig innrømme at jeg FAKTISK er litt usikker på hva tanga er NÅ 😅  Var jo det vi kalt "vanlige" truser på barneskolen tror jeg, helt alle plutselig skulle og MÅTTE ha "boxer" på ungdomskuuulen 

-Harru på deg tanga-truse, æll? Lit-ikke kjip du, AZZ🤣 (tror det var sånn vi snakket på den tiden) :fnise:

Edit - bare for å svare...    Nei, undertøy er oppskrytt, og er ikke spesielt tennende/sexy i seg selv, vil jeg påstå :opplyser:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS. Mente om de fleste menn synes det er sexy med tanga/stringtruse? 

Nei det finnes nesten ikke tennende. Hotpants er tennende. 

Gjest Alterego666
Skrevet
12 timer siden, stan skrev:

Enig. Det skal jo av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...