Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren er interessert i det overnaturlige men tror ikke helt på sånt. Vi har lyst til å kjøpe hjemsøkte ting tang, bare for moro skyld. 

Noen som vet hvor man får kjøpt det? 

Anonymkode: 666ec...961

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemsøkte ting? En kopp der det bor et spøkelse for eksempel? Eller en matboks med en demon?

Anonymkode: 11560...5e9

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjemsøkte ting? En kopp der det bor et spøkelse for eksempel? Eller en matboks med en demon?

Anonymkode: 11560...5e9

Ja eller en dukke for eks. 

Anonymkode: 666ec...961

Skrevet

Tror ikke på dette selv, men jeg vet av noen som kjøpte ting fra Ebay. Søk på "haunted doll" for eksempel. Kommer nok opp mye rart. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det er jo noe å bruke penger på når man ikke tror på slikt 🙄

Anonymkode: 07941...92e

• Liker 2
Skrevet

Det må være litt av et marked, er jo bare å påstå at en ting er hjemsøkt da. Ingen som kan sjekke det akkurat :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Husker at noen solgte en flaske med et spøkelse på ebay for ørten år siden, for en helt sprø sum, type $50 000. Da ble det plutselig inflasjon med dingser med spøkelser i det, og sjappa måtte slette alle annonser av den typen. Mye mulig de fortsatt har forbud mot salg av spøkelser der.

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Okapi skrev:

Husker at noen solgte en flaske med et spøkelse på ebay for ørten år siden, for en helt sprø sum, type $50 000. Da ble det plutselig inflasjon med dingser med spøkelser i det, og sjappa måtte slette alle annonser av den typen. Mye mulig de fortsatt har forbud mot salg av spøkelser der.

😂

Skrevet

Kjøp heller en stor eske håndsprit og mange munnbind, så går pengene til en god sak. 

Anonymkode: 0afe3...6f6

Skrevet

Dette finnes ikke. 

Og det er ikke anbefalt å leke med negative energier. Særlig ikke i 2020. Det er å be om å bli besatt.

Anonymkode: 446bf...72c

Skrevet

Tror ikke jeg ville tullet med slikt, uansett om det er sant eller ikke. 

De eneste plassene jeg kan tenke meg er å kjøpe gamle ting fra loppemarked, dødsbo, bruktbutikker osv. Men samtidig vil det sikkert være svært mange "bomkjøp". Og hvor skal alt plasseres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...