Gå til innhold

0%

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvorfor blir folk skremt av å ha 0% advarsler? 0%=null=ingenting. Vet ikke folk det? Er det ikke da logisk at ignenting er galt når man har 0% advarsler? Blir dere redde hvis dere får beskjed om at dere har kr 0 i gjeld?

Jeg har sett flere har spurt så denne er ikke rettet mot noen spesielle brukere.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

En annen ting jeg synes er utrolig er spørsmålet: "Jeg ser at advarselen bare er på min profil, hvorfor det?" Fordi....eh...vi ønsker å henge ut akkurat deg?

Endret av Rattleshake
Skrevet
Blir dere redde hvis dere får beskjed om at dere har kr 0 i gjeld?
Nødvendigvis ikke redd...men fytti katta som jeg hadde lurt. :ler:
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg trodde førtst det var bare jeg som hadde en sånn, derfor ble jeg litt stressa. Kan ikek komme på at jeg har vært såå slem.. :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg trodde førtst det var bare jeg som hadde en sånn, derfor ble jeg litt stressa. Kan ikek komme på at jeg har vært såå slem.. :ler:

Så slem at du ikke har fått advarsler? ;)

Skrevet
Hvorfor blir folk skremt av å ha 0% advarsler? 0%=null=ingenting. Vet ikke folk det? Er det ikke da logisk at ignenting er galt når man har 0% advarsler? Blir dere redde hvis dere får beskjed om at dere har kr 0 i gjeld?

Jeg har sett flere har spurt så denne er ikke rettet mot noen spesielle brukere.

Heisann! Jeg fikk lyst til å kommentere innlegget ditt siden jeg var en av de som spurte om dette.

Ja, jeg vet at 0 er det samme som ingenting, og nei, jeg kan ikke huske og ha blitt redd.. :ler: Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg lurte på om det hadde noe med instillingene i profilen og gjøre.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ok. Husker ikke hvem som har spurt om hva, men har sett noen som skriver at de ble redde.

Skrevet (endret)
En annen ting jeg synes er utrolig er spørsmålet: "Jeg ser at advarselen bare er på min profil, hvorfor det?" Fordi....eh...vi ønsker å henge ut akkurat deg?

Det kunne vel hende at det var noen alternativer i kontrollpaneler jeg ikke hadde sett..Jeg kan være litt distre :rodme: Unnskyld hvis jeg har irritert deg Rattle=)

Men å skrive at spørsmålet var utrolig var vel ikke helt pent synes jeg...

Må passe på slangetungen din, ellers kanskje du får en advarsel? :ler:

Endret av cosmo
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Unnskyld da Cosmo :ler: . Du irriterte meg ikke, bare lurte. Virker bare så opplagt synes jeg da, akkurat som man skjønner hvorfor jeg bare ser mine PM, når jeg er logget inn som Rattleshake ;).

Skrevet

:) Å jeg som trodde at det var bare jeg som har 0% advarsel, og at alle de andre som jeg ikke så noe på har masse advarsler. Jeg følte meg så snill ei stund nå jeg....

Men helt ærlig: jeg syns de der blåstrekene bak har vokst!! Kan det stemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...