AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Hvilken by har Noe som ligner på urbanitet Fine restauranter Pen arkitektur Hyggelige folk Litt kultur( konserter osv) Anonymkode: ffc9b...cff
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken by har Noe som ligner på urbanitet Fine restauranter Pen arkitektur Hyggelige folk Litt kultur( konserter osv) Anonymkode: ffc9b...cff Og selvfølgelig fine boområder. Anonymkode: ffc9b...cff
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Bor i en annen by i Vestfold, så ikke noen av de byene du nevner. Men både Tønsberg og Sandefjord er flotte byer. Slagen i Tønsberg og Vesterøya i Sandefjord er flotte. Tror begge byene har det du leter etter Anonymkode: 72a81...eda
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Jeg bor også i en annen by i Vestfold, men jeg føler Tønsberg er mer det du ser etter enn Sandefjord 😊 Anonymkode: 8bd42...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 I Tønsberg opererer de etter normal høflighet når de møter nyinnflyttere, i Sandefjord har man nok med sitt eget og gjør ikke det. De er ikke uvennlige- men du «finnes ikke». Men er du frekk nok til å kjøpe et hus naboene hadde tenkt seg at kompisen skulle kjøpe så blir det kjølig stemning. Har bodd begge steder. Anonymkode: 96554...e6d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: I Tønsberg opererer de etter normal høflighet når de møter nyinnflyttere, i Sandefjord har man nok med sitt eget og gjør ikke det. De er ikke uvennlige- men du «finnes ikke». Men er du frekk nok til å kjøpe et hus naboene hadde tenkt seg at kompisen skulle kjøpe så blir det kjølig stemning. Har bodd begge steder. Anonymkode: 96554...e6d Sandefjord er i tilfelle ikke unik for den slags oppførsel i vestfoldbyene. Anonymkode: 54f33...bde
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #7 Skrevet 17. august 2020 Utifra det du skriver ville jeg valgt Tønsberg. På 16.8.2020 den 11.06, AnonymBruker skrev: I Tønsberg opererer de etter normal høflighet når de møter nyinnflyttere, i Sandefjord har man nok med sitt eget og gjør ikke det. De er ikke uvennlige- men du «finnes ikke». Men er du frekk nok til å kjøpe et hus naboene hadde tenkt seg at kompisen skulle kjøpe så blir det kjølig stemning. Har bodd begge steder. Anonymkode: 96554...e6d Kjenner meg ikke igjen. Jeg flytta til Sandefjord for noen år siden, og synes folk generelt er mye mer hyggelige enn der jeg kommer fra (Trøndelag). Ble fort kjent med endel folk, nabolaget jeg bor i er utmerket! Anonymkode: b099e...cd8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #8 Skrevet 17. august 2020 I Sandefjord er det mye jantelovmentalitet men byen er fin. Tønsberg er nok bedre for deg, men også ganske mange hakk dyrere. Anonymkode: f0829...df1
Stoltskeiv Skrevet 17. august 2020 #9 Skrevet 17. august 2020 Tønsberg er nok best i det du nevner altså. Jeg ser for meg at Sandefjord kan være litt sladreby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå