Gå til innhold

Sandefjord eller Tønsberg. Hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken by har

Noe som ligner på urbanitet 

Fine restauranter 

Pen arkitektur

Hyggelige folk 

Litt kultur( konserter osv)

Anonymkode: ffc9b...cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken by har

Noe som ligner på urbanitet 

Fine restauranter 

Pen arkitektur

Hyggelige folk 

Litt kultur( konserter osv)

Og selvfølgelig 

fine boområder.

Skrevet

Bor i en annen by i Vestfold, så ikke noen av de byene du nevner. Men både Tønsberg og Sandefjord er flotte byer. Slagen i Tønsberg og Vesterøya i Sandefjord er flotte. 

Tror begge byene har det du leter etter

Anonymkode: 72a81...eda

Skrevet

Jeg bor også i en annen by i Vestfold, men jeg føler Tønsberg er mer det du ser etter enn Sandefjord 😊 

Anonymkode: 8bd42...eb4

Skrevet

I Tønsberg opererer de etter normal høflighet når de møter nyinnflyttere, i Sandefjord har man nok med sitt eget og gjør ikke det. De er ikke uvennlige- men du «finnes ikke». Men er du frekk nok til å kjøpe et hus naboene hadde tenkt seg at kompisen skulle kjøpe så blir det kjølig stemning. Har bodd begge steder. 

Anonymkode: 96554...e6d

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Tønsberg opererer de etter normal høflighet når de møter nyinnflyttere, i Sandefjord har man nok med sitt eget og gjør ikke det. De er ikke uvennlige- men du «finnes ikke». Men er du frekk nok til å kjøpe et hus naboene hadde tenkt seg at kompisen skulle kjøpe så blir det kjølig stemning. Har bodd begge steder. 

Sandefjord er i tilfelle ikke unik for den slags oppførsel i vestfoldbyene. 

Anonymkode: 54f33...bde

Skrevet

Utifra det du skriver ville jeg valgt Tønsberg.

På 16.8.2020 den 11.06, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg ikke igjen. Jeg flytta til Sandefjord for noen år siden, og synes folk generelt er mye mer hyggelige enn der jeg kommer fra (Trøndelag).

Ble fort kjent med endel folk, nabolaget jeg bor i er utmerket!

Anonymkode: b099e...cd8

Skrevet

I Sandefjord er det mye jantelovmentalitet men byen er fin. Tønsberg er nok bedre for deg, men også ganske mange hakk dyrere.

Anonymkode: f0829...df1

Skrevet

Tønsberg er nok best i det du nevner altså. Jeg ser for meg at Sandefjord kan være litt sladreby :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...