AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Det startet litt rart. Eller. Hele livet har jeg spurt hvorfor jeg ikke ble født gutt. Ønsket en periode å være gutt, slo meg senere til ro med at man kan være kjønn på ulike måter. Likevel har alltid ønske vært å fjerne brystene mine, men vet ikke om det ville vært riktig. Så har alltid hatt baktanker om dette med kjønn. Jeg handler mest på herreavdelingen feks. Per nå identifiserer jeg meg som lesbisk. Vet ikke klær har noe med kjønn å gjøre altså. Men jeg var på fylla for par uker siden og bestilte både chestbind og boxershorts i fylla. Og jeg bare føler at dette må bety noe mer. Siden jeg kjøpte boxershorts liksom. Og de er super behagelig å gå med. Men er bare så rart hele greiene. En ting er om man bare handler herreklær. Det trenger ikke bety noe siden klær ikke definerer kjønn, men alle disse tankene også som jeg har hatt i bakhode så lenge jeg kan huske. Og handler boxer og chest bind i fylla😂 Er det noen andre damer her inne som også handler herrklær? Og som liker å gå i boxershorts? Anonymkode: 405e4...b79 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Boxer er jo super behagelig å gå med. Går med det stort sett alltid 😅 er i et hetrofilt forhold, har aldri tenkt over at det, bare liker det bedre Anonymkode: c0bc6...c41 3
LiseTV Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Jeg hater boxer, både manne og dame modell. Manne boxer er veldig dårleg å bruke, varmt og føler meg utilpass i dei. Bruker bare dametruser, helt vanlige typer, ikke blonder.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Jeg sover og loffer rundt inne hjemme med boxeren og skjortene til typen. Det er så behagelig, og så liker jeg skjortene hans fordi de dufter av ham. 😊 Anonymkode: 9fe98...bc0 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Trur det eg HEILT normalt at jente lika og gå i både bokser og herreskjorter. Myr fordi klær til kvinner ofte er veldig inntilsittende. Deilig å laffe rundt i baggy-klær. Vet forøvrig om flere jenter som kjøper t-shorter på herreavd fordi de ikke liker fasongen som er på dame skjorter. Skjorter til damer svinger ofte inn i livet, ermene går av høyere oppe - og det beste av alt det er billigere med t-skjorte fra herreavd. Alle de jeg kjenner som gjør dette er ganske heterofile kvinner som er samboer eller gift med menn. Anonymkode: 6ffe9...618 1
Jentegutt Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 Billigere med t-skjorter i herre avdeling ? Jeg handler klær i begge avdelinger, t-skjorter er billigere i dameavdeling. Undertøy kjøper jeg kun i dameavdeling da jeg ikke klarer å gå med alt det tykke stoffet under klærne, det er også mye billigere. Føler jeg får mye mer klær for pengene når jeg handler i dameavdeling.
Morpheus Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 Dere er transvesitter som tenner på å gå i herreklær, fysj! Det hadde man sagt om det er andre veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå