Gå til innhold

skjørt for menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er tilgjengelig på nettet  kjenner du en mann som ville blitt glad for et skjørt? Kunne det vært fint på en mann?

Anonymkode: 7fde9...e3c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, jeg liker ikke menn i skjørt blir for feminint. 

Skrevet

En ung fyr på jobb gikk i skjørt, ca 20 år siden. Kult det!

Anonymkode: 3ad91...e22

• Liker 4
Skrevet

Kilt?

Anonymkode: bf7d1...f4a

Skrevet

På 90tallet var foldeskjørt skikkelig in blandt metalgutta her jeg bor. Var ikke kult da, er ikke kult nå. Men jeg er ikke på jakt etter kjæreste så min mening spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 833cb...248

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke?  Mer behageleg å bruke skjørt enn shorts.

• Liker 2
Skrevet

La kvinner være kvinner og menn være menn. Bortsett fra det,så driter jeg i hva folk går med,så lenge damene fortsetter å gå i skjørt.

Anonymkode: 80cf9...dc7

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

La kvinner være kvinner og menn være menn. Bortsett fra det,så driter jeg i hva folk går med,så lenge damene fortsetter å gå i skjørt.

Anonymkode: 80cf9...dc7

Du høres ut som et stereotypisk menneske.

• Liker 4
Skrevet

Det finnes land og kulturer hvor menn i skjørt er helt vanlig. For eksempel i Myanmar, går nesten alle menn i skjørt. Jeg synes det er kult og er ikke spesielt feminine, nei. 

Anonymkode: e79b3...6c8

• Liker 4
Skrevet

Kult. 

• Liker 4
Skrevet

Kult.

• Liker 3
Skrevet

Kult

Anonymkode: 6bcd3...c75

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kult

Endret av jentegutt
  • Liker 2
Skrevet

Greit med menn i kjoler også?

Skrevet
9 minutter siden, LiseTV said:

Greit med menn i kjoler også?

Kommer an på hvordan du definerer kjoler. Jeg syntes dette er kult (indisk klær for menn) https://www.banggood.com/no/Mens-Pakistan-Kurta-Kaftan-Long-Sleeve-Pajama-Ethnic-Dress-Shirt-Blouse-Tops-p-1417679.html?rmmds=search&ID=5281966157194&cur_warehouse=CN

"Jeans og t skjorte" er forferdelig stygg og kjedelig mote for både menn og kvinner, syntes jeg

• Liker 1
Skrevet

Nei. La menn være menn.

Skjørt på menn ser dumt og lite maskulint ut.

Anonymkode: 1fa06...f5c

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte skjørt for menn når det var in på slutten av 90-tallet. Det var maskuline skjørt. 

Vet ikke om jeg hadde brukt det ofte i dag. Men det viktigste er at jeg har muligheten uten at noen skal rakke ned på en. 

Menn har mye færre muligheter i klesveien enn kvinner. Noe jeg synes er veldig diskriminerende og urettferdig. Går man litt utenom normalen blir man kalt homo eller femi med en gang, noe jeg ikke er. Men er også litt rystet over hvor undermennesker folk mener homofile og kvinner er. Det er nedverdigende å kle seg litt som den... 

Anonymkode: 09702...086

• Liker 2
Skrevet

Gir du dem lillefingeren, så tar dem handa

Anonymkode: 30b27...bdf

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvordan du definerer kjoler. Jeg syntes dette er kult (indisk klær for menn) https://www.banggood.com/no/Mens-Pakistan-Kurta-Kaftan-Long-Sleeve-Pajama-Ethnic-Dress-Shirt-Blouse-Tops-p-1417679.html?rmmds=search&ID=5281966157194&cur_warehouse=CN

"Jeans og t skjorte" er forferdelig stygg og kjedelig mote for både menn og kvinner, syntes jeg

Jeg mener kjoler som damer i dag bruker. Ikke mannekjoler og kvinnekjoler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...