Gå til innhold

11 år gammel jente i fengsel

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det sies at vi i Norge blir stadig mer "amerikanisert". Hvis dette er prisen håper jeg det tar slutt umidelbart. Å sette en 11 år gammel jente i fengsel i 5 dager (og deretter rettsak) for steinkasting på gutter (en av guttene tilstod at han hadde startet kranglingen) synes jeg er å gå helt bananas.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284261

Hvordan i all verden skal vi kunne protestere og beskytte oss mot den form for overgrep som amerikanske myndigheter legger opp til med slike reaksjonsmidler ?

Endret av Far til 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Måtte vi aldri aldri komme så langt! :frustrert: At ikke voksne mennesker skjønner bedre. Jeg kan ikke si at jeg er sjokkert, for man hører jo om slike ting fra tid til annen. Men jeg begriper ikke de menneskene som mener de kan rettferdiggjøre en slik straff for et lite barn! :sinna:

Gjest Madeline
Skrevet

En 11 åring har ingenting i fengsel å gjøre. Slike tilstander håper og tror jeg at vi ikke får i Norge. Men at noe slikt skjer i Amerika overrasker desverre ikke.

Skrevet

Det er helt utrolig :frustrert: At det går an, stakkars jente.

Og så blir det rettsak mot henne.

Er det da greitt å kaste vannballonger ,og innrømme at det var guttene som startet det hele? :forvirret:

Dette burde de løst på en annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...