AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Hei hvem bank anbefaler dere i første omgang? 🙈 jeg og samboer er et ungt par han er 25 jeg 22 vi har en sønn på 1 år og en hund på 2 år. Vi er på jakt etter bolig og vært det i en stund men nå de siste mnd har jeg gått i ulønnet permisjon da mammapermen min var over i april. Han jobber fast vi vil søke finansieringsbevis og fant nå et perfekt hus for oss. Men spørsmålet er jeg har en 40% fast stilling som visuel merchendiser og begynte å jobbe for 1 mnd siden. Jeg kan ikke( vil ikke ) jobbe mer en det dette året som kommer nå siden sønnen vår er så liten og vi ikke vil ha han i bhg med det samme ( da vil nav utbetale 7500kr for at han ikke går i bhg) noe vi da det året vil tenke på som en inntekt + inntekten fra jobben min og hans. Tror dere vi har noe sjans for boliglån mtp at jeg kun har 40% ? Egenkapital har vi nok av huset ligger på rett under 3 milioner og er på 201 kvm( trengs ikke å pusses opp med det samme heller ) ( selvom det er noe vi kommer til å gjøre men vi tenker enn så lenge å flytte rett inn og pusse opp (litt og litt / eller om noen år) vi vil også bygge utleie del i huset da det er en ubrukt kjeller nede som ikke er bygd ned i jorda med store vinduer. Hva tenker dere er det noen som jobber i bank som vil svare på dette? Har også kausjonister gjeldsfrie kausjonister med egen bolig om det vi har ikke holder. ( jeg skal selvsagt begynne å jobbe mer da barnet vårt begynner i bhg men Syntes han enda er for liten og jeg vil ha han hjemme. Mvh en litt usikker på situasjonen kvinne 😅 Anonymkode: 71751...434
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Kle dere pent og avtal møte i banken. Alle sier søk på nett. Men du får mer om rådgiveren liker dere Anonymkode: 60410...e9c
Apekatten Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Enig med brukeren over. Jeg fikk ikke boliglån da jeg søkte på nett, men fikk boliglån på dagen da jeg hadde møte med en rådgiver i en lokal bank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå