AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Norge topper jo ofte disse listene på noen av verdens beste land å leve i, faktisk tror jeg Norge var 1 i flere år, fram til Finland overtok den plassen, så er vel kanskje 2 plass eller noe... Men hvis man har familiehistorie med selvmord, alkoholisme, og andre ting som er vondt i livet, og så ser man at man bor i landet som er kåret til verdens beste å bo i.. Kan det ha en bra eller dårlig påvirkning? Hva om man da tenker , ''Well, this is as good as it will get!'' også blir man nedfor fordi man vet at det ikke finnes noe bedre sted å flytte uansett... ? For man har liksom nådd ''the top'' ? KAnskje litt rotete skrevet her, er trøtt haha. Også en annen ting, hvor utbredd er antidepressiva i Norge og blir mennesker på dette også inkludert i disse undersøkelsene? Anonymkode: 69d85...a8f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Huff, jeg innså nettop at denne tråden kanskje kan trigge folk ! Kan noen slette den? Har ikke lyst å få folk til å føle seg mer deprimerte og tro at håpe er ute bare fordi man bor i et land som er kåret til verdens beste. Sorry : ( Av og til faller det inn tanker som jeg kanskje ikke tenker over når det skrives høyt! Anonymkode: 69d85...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå