AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Han gjorde det slutt helt plutselig, men jeg er overbevist om at vi to er ment for hverandre. Har vært i forhold tidligere, og aldri opplevd noe lignende. Ser på coaches på youtube som alle sier man skal gå i "no contact", men vil gjerne høre noen erfaringer fra noen som gjorde dette? Jeg har verken tatt kontakt eller blitt kontaktet etter bruddet. Anonymkode: e5190...243
Jessic_a Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Hvor lenge var dere sammen og hvorfor ble det slutt ? Hadde ikke orket slik spill. Hvis du vil ha han tilbake bør du kanskje være redelig 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 No contact blir aldri feil (for deg) uansett hva, fordi det gjør det enklere å komme over ham (så fremt du ikke sjekker hva han driver med på sosiale medier). Så go for it uansett:) Anonymkode: 7984a...6fd 23
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 No contact er ikke for å få han tilbake. Det er for å komme over han. Og det gjelder både å ikke kontakte han, ikke sjekke han ut på sosiale medier, og heller ikke spørre felles kjente hva han driver med. Anonymkode: f2d1d...563 8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Jeg lurer spesifikt på erfaringer med no contact som metode for å få eksen tilbake, ikke for å gå videre. Anonymkode: e5190...243 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 Hvilke coacher på youtube er det du sikter til da? Anonymkode: f2d1d...563
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke coacher på youtube er det du sikter til da? Anonymkode: f2d1d...563 For eksempel Coach Lee, Coach Natalie, Coach Adrian, Coach Craig Kenneth osv Anonymkode: e5190...243
sssssh! Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 Har ikke noe erfaring med drt, men én ting er jeg ganske sikker på. Det er turn-off om du maser? Med mindre han slo opp for han ikke følte seg viktig nok for deg da. Hvor lenge var dere sammen? Sa han ingenting om hva som var greia med at han dro? 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 12 timer siden, sssssh! skrev: Har ikke noe erfaring med drt, men én ting er jeg ganske sikker på. Det er turn-off om du maser? Med mindre han slo opp for han ikke følte seg viktig nok for deg da. Hvor lenge var dere sammen? Sa han ingenting om hva som var greia med at han dro? Vi var sammen i først i to år før det ble slutt, og så to nye år. Han sa lite som ga mening, bare at "følelsene hadde dødd ut, han mistet troen på oss" osv. Alt skjedde veldig fort Anonymkode: e5190...243
Spøkelse Skrevet 16. august 2020 #10 Skrevet 16. august 2020 Det høres likt ut som med mitt forrige brudd. Jeg tok ikke kontakt, vi ble ikke sammen igjen. Som regel er det en grunn til at folk gjør det slutt og ønsker å gå videre.. Det eneste jeg ville var jo at han skulle kontakt meg igjen, men jeg skjønner NÅ at det ikke hadde vært bra for noen. Men uansett. Hvis du klarer å la være, så gir det deg større sjans enn om du "maser" eller kontakter. Vis at du klarer deg og kan gi han plassen han krever. Det er ikke mer å gjøre. Føler med deg! 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #11 Skrevet 16. august 2020 Funket på en eks, vi hadde et relativt kortlivet men heftig forhold (kanskje et halvt år eller noe), før han dumpet meg. For en annen fant jeg ut etterpå. I den dype kjærlighetssorgen hvor jeg satt og leste gjennom alt jeg fant som kunne hjelpe, så kom jeg også over dette med null kontakt for og få han tilbake. Det hadde jo også den doble effekten at man kommer litt over personen. Eneste man vil er jo å ha kontakt med han, men poenget i denne boka jeg leste da var å sette en dato frem i tid når man får lov til å ta kontakt, og hver gang man får lyst så skal man bare bite det i seg og spare det til den dagen. Og så fokusere på deg selv i mellomtiden. Det fungerte som sagt, han kom krypende tilbake etter et par måneder og angret seg. Men da var jeg faktisk der hvor jeg ikke ville ha han tilbake. Anonymkode: cd2c5...4fc 8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #12 Skrevet 16. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer spesifikt på erfaringer med no contact som metode for å få eksen tilbake, ikke for å gå videre. Anonymkode: e5190...243 Jeg var desp som deg da eksen min gjorde det slutt for 4 år siden helt ut av det blå, så jeg leste om det samme og hadde ikke kontakt med han på et par mnd. Det funka ikke. Når jeg ser tilbake på det nå er jeg jo kjempeglad for det, for han var elendig til å kommunisere og jeg er sjeleglad for at jeg ikke fikk barn eller noe med fyren. Jeg hadde ikke bodd her jeg bor nå heller, og jeg hadde ikke møtt de fantastiske menneskene jeg har møtt. Jeg hadde heller ikke funnet meg selv på den måten jeg har gjort. Og for noen mnd siden møtte jeg også en helt fantastisk mann. Jeg husker noen sa til meg da det ble slutt at det kan være det skjedde for en grunn. Jeg så ikke det da, men er helt enig med det nå. Det er bare vanskelig å se sånne ting når man elsker noen og det brått blir slutt. Anonymkode: 47bd3...91d 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #13 Skrevet 16. august 2020 Jeg gjorde ofte sånt når jeg ble dumpa i ungdommen. Gjorde alt for å ikke møte på han, unngikk samme utestedene. For jeg orket rett og slett ikke se han med ny dame (har to-tre tilfeller av dette at jeg ble dumpa). Men etter en stund så kom jeg over dem, men da plutselig begynt de å ringe meg igjen og angret på bruddet (dette var før Facebook sin tid) Anonymkode: 86342...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #14 Skrevet 16. august 2020 Det funket for meg ved forrige brudd. Jeg sluttet å kontakte han (etter et par tragiske oppringinger fra meg) og etter en måned tok han kontakt og ville bli sammen igjen. Det er et halvt år siden og vi er sammen enda. Men han gjorde det slutt fordi han var sint på meg men sa at han aldri sluttet å elske meg. Tror det er viktig at det er følelser der enda. At han ikke bare gikk lei liksom. Jeg begynte å date andre menn, og en spesielt i perioden det var slutt. Det var godt å tenke på noe annet og føle seg litt attraktiv. Jeg sa ikke til exen at jeg datet men jeg tror han fikk det på følelsen og ble sjalu. Da vi ble sammen igjen sa jeg at jeg datet en ganske mye og at hadde vi fortsatt ville det kanskje blitt noe. Jeg tror det gjør at han er litt mer redd for å miste meg nå. Ved mitt forrige brudd altså forholdet før min nåværende kjæreste holdt jeg kontakt med han jevnlig etter bruddet fordi jeg savnet han sånn. Vi treftes innimellom som venner. Vi ble også sammen igjen men det holdt bare en måned eller to. Og faktisk kjæresten før der igjen kom også tilbake. Da hadde jeg en periode med no contact før han ville tilbake. Men da ville ikke jeg. Jeg vet ikke hva som er best; no contact eller holde kontakt. Menn har en tendens til å komme tilbake tror jeg. Spesielt hvis de ikke finner noe bedre der ute og de etter en stund tenker at det de hadde egentlig var ganske bra. Utfordringen er å klare å holde sammen igjen etter et brudd. Det kan være vanskelig å stole på hverandre igjen og du må være bestemt på hvordan fu vil ha det om han kommer tilbake. Vil anbefale deg å date litt. Det trenger ikke være så seriøst. Bare ikke sitt hjemme og sørg over exen. Han kommer ikke tilbake av den grunn. Oftest kommer de tilbake når du har kommet deg ovenpå og har det fint igjen ☺️ Anonymkode: 21d37...f68 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #15 Skrevet 16. august 2020 No contakt fungerer ikke dersom du i utgangspunktet er ute etter et forhold som varer til døden skiller dere. Når man kommer til det steget å vurdere no contact rule så sier det seg selv at det ikke er nok å bygge på til at det kan bli et skikkelig balansert forhold. Anonymkode: 8e619...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #16 Skrevet 16. august 2020 Ja, kjæresten gjorde det slutt «ut av det blå» for noen år siden. Jeg snakket ikke med han fra det sekundet vi gjorde det slutt etter å ha sett på YouTube og fått samme tips. Ordning av det praktiske ble ordnet slik at vi ikke traff på hverandre. Etter fem uker angret han. Vi ble sammen igjen og har det mye bedre❤️ Anonymkode: cd28a...824 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #17 Skrevet 16. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: No contakt fungerer ikke dersom du i utgangspunktet er ute etter et forhold som varer til døden skiller dere. Når man kommer til det steget å vurdere no contact rule så sier det seg selv at det ikke er nok å bygge på til at det kan bli et skikkelig balansert forhold. Anonymkode: 8e619...7ce Joda det gjør det dersom det var sterke følelser der før bruddet. Det kan være at bruddet kom ut av frustrasjon. Og det kan være han vil angre etter etter stund fordi han ikke innså hvor bra kjæreste han egentlig hadde. Men det er vanskelig å bygge opp igjen tillit etter å ha blitt sammen igjen. Det må man jobbe med. Men folk blir sammen igjen hele tiden og noen av de forholdene varer livet ut 😊 Anonymkode: 21d37...f68 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #18 Skrevet 16. august 2020 Jeg tror dette bruddet kom av frustrasjon, det virket hvert fall slik på han da han forklarte det. At det hadde bygget seg opp over en dårlig periode. Han ble mye mer følsom da vi møttes og gjorde det slutt. Det jeg tror taler mot at han kommer tilbake er at det virker som han har møtt noen andre og de prater masse hele tiden, og jeg er redd han glemmer meg, og ikke får følt på savnet fordi hun fyller tomrommet. Anonymkode: e5190...243
MakeItHappen Skrevet 16. august 2020 #19 Skrevet 16. august 2020 Det fungerte for meg, men da ville jeg ikke ha han lengre. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #20 Skrevet 5. september 2020 Var slutt i 4 mnd, jeg kom med mye tragiske meldinger og prøvde ringe ofte.. Så ga jeg opp og begynte å date. Han kom tilbake og nå har vi baby :) Nå har det faktisk vært slutt i 5 uker, og når jeg nå begynte ikke ta kontakt utenom praktiske ting angrer han. Nå vet jeg ikke om det er verdt det lenger! Men joda, no contact er eneste som har funket.. De tror jo at de har deg der om du skal sende meldinger eller "ha de som venn" Denne gang er det ikke slutt pga svik eller noe slikt, og vi elsker hverandre. Men småbarnsperioden ble for hard og tenker avstand er tingen her, før han lander i papparollen. De må savne deg og se hva de mister. Anonymkode: 8b35a...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå