Cervus Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Kona har flere dildoer og vibratorer, men jeg har lyst til å prøve å få henne til å komme i multiorgasmer (har fått det til med andre tidligere uten leketøy). Vurderer womanizer. Er det noen som har erfaringer og evt plusser og minuser? Ser at det er mange typer, classic, duo, starlet, liberty og premium. Hva kan evt anbefales? Forskjeller?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 1 time siden, Cervus skrev: Kona har flere dildoer og vibratorer, men jeg har lyst til å prøve å få henne til å komme i multiorgasmer (har fått det til med andre tidligere uten leketøy). Vurderer womanizer. Er det noen som har erfaringer og evt plusser og minuser? Ser at det er mange typer, classic, duo, starlet, liberty og premium. Hva kan evt anbefales? Forskjeller? Jeg har en del sexleketøy og synes ikke womanizer er SÅ bra som alle skal ha det til! Anonymkode: 38dae...987 1
Gjest Mrs. P Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 Jeg har en liberty og er veldig fornøyd 🙂 Har ikke fått multiorgasmer enda, men har begynt å squirte istedet 😅
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 Jeg fikk womaniser duo av mennen, beste jeg har hatt, jeg har ikke kontroll, kommer og kommer, ligger i senga og vrir meg og kvine av nytelse Anonymkode: b7e02...df3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 Jeg syns womanizer er litt for intens, men er også veldig følsom så det kommer jo an på! Anonymkode: 29a92...db6 1
Gjest Mrs. P Skrevet 16. august 2020 #6 Skrevet 16. august 2020 4 timer siden, Gabri skrev: 😄 jeg også squirter. En merkelig greie, men også veldig gøy at det skjer 😅
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 Jeg har en womanizer av den tidligste modellen, og er veeeldig fornøyd med den! 😉 Men kan ikke få multiorgasmer... Etter en intens orgasme med den er jeg så øm og sensitiv at mer stimuli bare gjør vondt. Ville bare nevne det. Det er supert at du ønsker å tilfredsstille kona og at dere er åpne for leketøy, men slutt å sammenligne henne med dine tidligere prestasjoner. Anonymkode: 4f9a5...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #8 Skrevet 18. august 2020 På 15.08.2020 den 21.26, Cervus skrev: Vurderer womanizer. Pass på, du kommer til å skaffe deg en farlig konkurrent. Anonymkode: 64b9f...80b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #9 Skrevet 18. august 2020 Som kvinne vil jeg advare mot å bruke for mye vibrator på klitten....den nedsetter følsomheten i lengden.. Anonymkode: 83891...55c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå