AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Del Skrevet 15. august 2020 Når det gjelder dobbelt navn, så føler jeg at det må være en slags samsvarsbøyning. Ann- Kristine eller Ann- Helene synes jeg låter feil, da kunne de ha fjernet E på andre fornavn, så blir det samme stil. Anne-kristin synes jeg er mer tungvint enn Ann-Kristin. Hva tenker dere om å gi barnet slike dobbeltnavn? Ann, eller Anne? Anonymkode: e0d85...df0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 15. august 2020 #2 Del Skrevet 15. august 2020 Jeg synes Antikrist er fint jeg. Evt Anti-Krist da, med bindestrek. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Del Skrevet 15. august 2020 Akkurat nå, Candiru skrev: Jeg synes Antikrist er fint jeg. Evt Anti-Krist da, med bindestrek. Ja det blir kanskje det nye;) Anonymkode: e0d85...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Applehead Skrevet 15. august 2020 #4 Del Skrevet 15. august 2020 Jeg ville valgt Anne Kristine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Del Skrevet 15. august 2020 Ville valgt Anna Kristine, jeg. Liker ikke Ann og Anne. Ellers uttaler jeg Kristin ulikt ut i fra første fornavn - Ann Kristiiin og Anne Kristinnn. Så spørs jo hvilken uttale du liker best. Anonymkode: 03ef2...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #6 Del Skrevet 18. august 2020 På 15.8.2020 den 20.12, Applehead skrev: Jeg ville valgt Anne Kristine Litt dumt hvis folk vil oppfatte det som Anne Kristine. Synes Anna først er mer tungvint enn Anne men kanskje en vanesak? Anonymkode: e0d85...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Applehead Skrevet 18. august 2020 #7 Del Skrevet 18. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt dumt hvis folk vil oppfatte det som Anne Kristine. Synes Anna først er mer tungvint enn Anne men kanskje en vanesak? Anonymkode: e0d85...df0 Jeg syns både Anne Kristine og Anna Kristine fungerer godt 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå