Gå til innhold

Er Brie Larson verdens vakreste skuespiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det egentlig noen skuespillere som er vakrere enn Brie Larson?

Brie%20Larson%20Photos.jpg

Anonymkode: 95cd7...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg syntes hun er helt gjennomsnittlig, alle har forskjellig på skjønnhet. 😊 

Anonymkode: 3848f...c70

• Liker 17
Skrevet

Syns hun hadde et ganske "vanlig" ansikt. Jeg har nok sett mange som er mye penere.

Anonymkode: dd5c5...c3d

• Liker 9
Skrevet

Zendaya må være noe av det vakreste jeg vet om. Det synes kona også, så der har jeg fått et fripass🤣 Ikke det at det hadde vært aktuelt uansett. 

Anonymkode: 8334f...edb

• Liker 4
Skrevet

nei, hun er ikke på top 100 engang. 

Anonymkode: 66a16...0e3

• Liker 3
Skrevet

Bare fra Marvel-universet er jo Scarlett Johansson, Zendaya og Elizabeth Olson mye penere - synes jeg da

Anonymkode: 2aa2c...dfd

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare Jennifer Lawrence.

Anonymkode: d71ad...449

Skrevet

Dette kommer selvsagt an på øyet som ser. Pen dame helt klart, men hun virker litt kjedelig. Jeg liker damer som ikke er altfor "dukkepene". 

Anonymkode: 5d1a8...f06

Skrevet (endret)

Ana de Armas, Margot Robbie, Amber Heard osv osv. Brie er en klassisk 6/10. Personligheten tatt i betraktning kan du trekke ifra to poeng.

Endret av Kaptein Klein
Skrevet

Synes ikke hun er pen, helt gjennomsnitlig.

Anonymkode: d3ad5...12f

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Ana de Armas, Margot Robbie, Amber Heard osv osv. Brie er en klassisk 6/10. Personligheten tatt i betraktning kan du trekke ifra to poeng.

Margot Robbie får det helt klart til å kile i pikken. 

Anonymkode: 5d1a8...f06

Skrevet

Ja dette var et ganske ordinært pent menneske spør du meg. Tusenvis som er penere faktisk. 

Anonymkode: ac65b...cb1

• Liker 3
Skrevet

Her i norge er hu helt gjennomsnittlig

Anonymkode: 0e1b6...cf9

• Liker 2
Skrevet

Hva er Brie Larson - en ny type ost som man får kjøpt på REMA ...?

Skjønner ikke hvorfor man da viser et bilde av en til de grader uattraktiv dame; hun ser jo helt fæl ut og ikke kan hun selge ost, men kunne kanskje duge til å skremme barn på Halloween hvis hun kledde seg ut som heks.

Anonymkode: b2376...282

Skrevet

Veldig pen naturligvis, men neppe verdens peneste da. Hun er og høy, ikke helt min type sånn sett

Anonymkode: bc783...d21

• Liker 1
Skrevet

Flott dame, men langt fra den vakreste jeg har sett. Vanskelig å si hvem som er vakrest. Smaken er forskjellig hos alle :)

Anonymkode: e74cb...bb9

• Liker 1
Skrevet

Dere som mener hun er "vanlig", "gjennomsnittlig", "klassisk 6/10": hva slags miljø befinner dere dere i, egentlig? 

Jeg har aldri verken hørt om eller sett denne kvinnen før, og selv om det er andre skuespillere jeg tenker på som mer smashing, som Scarlet Johanson, Blake Lively og Charlize Theron, er det ingen tvil om at Brie Larson er veldig vakker. 

Anonymkode: 18f4b...731

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok kvinner og menn har veldig ulike meninger om hva som er vakkert hos en kvinne. Typisk androgynt modellutseende er hva kvinner synes er pent, menn har andre preferanser.

Anonymkode: bc783...d21

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brie%20Larson%20Photos.jpg

Anonymkode: 95cd7...5b5

Nei, hun har maskuline markerte trekk i ansiktet og benstrukturen. Ser for meg henne uten sminke, ser eldre ut for aldere og helt alminnelige kjedelige trekk. Tynt slett hår som trolig er kommunegrått uten hårfargen. 

For ikke å nevne de fake puppene😩

Anonymkode: f5d65...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...