Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger åpenbart ikke hjelp med å tolke resultatet (for den viser gravid 1-2) men lurer litt på om 1-2 uker er normalt ca 12 dpo? (Ikke tatt med første morgenurin) Fikk min første positive test ca 9 dpo og den var veldig veldig svak. Jeg har lest at om HCG er over 150 så viser testen 2-3 uker. Jeg mistet i juni og vet at HCG ikke ble veldig høyt da, men den viste 2-3. (Aner ikke dpo på det tidspunktet) Nå mener sikkert noen at jeg ikke burde sjekke digital med ukesindikator men jeg tror pga min erfaring at jeg ikke klarer å la være. Har noen erfaring med disse digitale?

Anonymkode: 8a431...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å skjønne seg på testen? 1-2 uker etter befruktning, du er nå ca 12 dager etter. Vil du ikke si at det er 1-2 uker? 

Anonymkode: 236cf...4ce

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å skjønne seg på testen? 1-2 uker etter befruktning, du er nå ca 12 dager etter. Vil du ikke si at det er 1-2 uker? 

Tusen takk for er så hyggelig og hjelpsomt svar, snille gode du 

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for er så hyggelig og hjelpsomt svar, snille gode du 

Du fikk jo svar på det du lurte på, gjorde du ikke? 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva du sliter med å forstå. 

Anonymkode: 9033c...55f

• Liker 2
Skrevet

Jeg testet med digital når jeg fant det ut. Den ene testen viste 1-2 uker. Den andre, 2 timer etterpå viste 3+. Du får ikke gjort noe fra eller til uansett, så prøv å senk skuldrene å gled deg 😊 gratulerer!

Anonymkode: fd9bc...032

Skrevet

Jeg testet med digital når jeg fant det ut. Den ene testen viste 1-2 uker. Den andre, 2 timer etterpå viste 3+. Du får ikke gjort noe fra eller til uansett, så prøv å senk skuldrene å gled deg 😊 gratulerer!

Anonymkode: fd9bc...032

Takk!!! Pga SAen er jeg litt for opptatt av hvordan HCG øker, eller ikke øker. Ble så knust den gang at jeg tror jeg vil forberede meg. Skal prøve å slappe av nå. Setter veldig stor pris på et normalt og hyggelig svar! 💖

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva du sliter med å forstå. 

Anonymkode: 9033c...55f

OK, det er synd du ikke skjønner norsk og normale spørsmål da. Hadet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også litt usikker på hva du lurer på, men kan problemet være at du ikke vet at ukesindikatoren viser antall uker siden befruktningen, ikke hvor mange uker du er på vei? Siden en graviditet regnes fra første dag i siste mens, er man allerede ca.2 uker på vei ved befruktning, og ofte ca.4 uker på vei når man får positiv test. Ukesindikatoren på en graviditetstest regner derimot ikke med ukene før befruktning, så 1-2 uker når du er 12 dpo er helt etter boka. 

Anonymkode: 492b4...0e8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...