Gå til innhold

Fremtidsfantasier om korona

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.000 færre har dødd i Norge hittil i år sammenlignet med andre år. Har viruset kurert kreft, influensa, infarkt og lungekreft?

Neste mål blir påbud om munnbind, så en ny nedstenging. Deretter følger korona-sertifikat. Kronen på verket blir obligatoriske vaksiner et par ganger i året.

Uten vaksine-sertifikat vil du bli en "uren" uten opplagte rettigheter som å gå på jobb, gå en tur i skogen eller besøke familien uten å havne i karantene.

Noen kan kanskje le av disse spådommene, men man skal ikke se lenger enn til Australia og New Zealand for å se drakoniske tiltak mot befolkningen.

Legg også merke til endring av retorikk her hjemme. Alt dreier seg om smittetall og ikke hvor mange som faktisk dør. Vaksine er myndighetenes mantra og Norge har siden 2017 spydd milliarder inn i et prosjekt som heter CEPI. For de innvidde er CEPI også finansiert av Bill/Melinda Gates fond og er sterkt knyttet til Moderna og deler kontor med FHI i Oslo og har hittil INGEN resultater å vise til.

Kuren mot viruset er allerede klar. Kinin (Hydroxycloroqin) med Zink og antibiotika virker i opptil 80% av de alvorlige tilfellene. Sol, sommer og frisk luft er nok til å beskytte oss andre (D-vitamin).

Ca 700.000 har dødd av viruset i løpet av 2020. På grunn av nedstenging av vestlige land kommer millioner til å dø av sult i Afrika og underutviklede land når forsyninger med mat ikke kommer frem. I utviklede land bryter forsyningslinjene allerede sammen og folk står i lange køer for å få tak i mat. Hawaii er et godt eksempel.

Mitt håp er at Tegnell vil stå igjen som noe så sjeldent som en Svensk helt og et fyrtårn for sunn fornuft og enkle medisinske prinsipper der de syke er hjemme når de friske går på jobb. Om mange dør av viruset, så er det bedre enn at verden som vi kjenner den bryter sammen og absolutt alt går tapt.

Anonymkode: dade1...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm.

Og ellers er alt bra? Må være slitsomt å forholde seg til virkeligheten på denne måten.

Anonymkode: 14ae9...a43

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I utviklede land bryter forsyningslinjene allerede sammen og folk står i lange køer for å få tak i mat. Hawaii er et godt eksempel.

Hawaii er USAs 50.delstat.

Sånn til orientering.

Anonymkode: b55fd...891

Skrevet

Det er greit å være skeptisk mot regjeringens tiltak.

Men å kjøre frem konspirasjonsteorier blir bare for dumt. Det ødlegger enhver forsøk på saklig diskusjon

Anonymkode: b55fd...891

• Liker 5
Skrevet

Vaksine sertifikat for ikke ta koronavaksine? Blir det tvungen vaksinering vil en stor del av befolkningningen kjempe i mot. 

Isåfall, lar jeg staten ta fra meg alle rettigheter som det. 

Jeg tar alle andre vaksiner som de på barnevaksine, men noe korona vaksine tar jeg ikke som kan sammenlignes med svineinfluensavaksinen. :)

Anonymkode: b0f52...61a

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vaksine sertifikat for ikke ta koronavaksine? Blir det tvungen vaksinering vil en stor del av befolkningningen kjempe i mot. 

Isåfall, lar jeg staten ta fra meg alle rettigheter som det. 

Jeg tar alle andre vaksiner som de på barnevaksine, men noe korona vaksine tar jeg ikke som kan sammenlignes med svineinfluensavaksinen. :)

Anonymkode: b0f52...61a

Nå var det bare Pandemrix som ga slike komplikasjoner hos enkelte, andre svineinfluensavaksiner gjorde det ikke.

Dessuten var vel samtlige som fikk disse komplikasjonene barn og unge, ikke voksne.

Anonymkode: 42cbc...e63

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt skeptisk til at koronavaksiner er laget på en helt annen måte enn andre vaksiner.

"Two new technologies are in the COVID test chain as we speak: DNA and RNA vaccines. They have never been put into circulation for public use. DNA technology is actually gene therapy.

Genes are injected into the body that permanently and unknown change the genetic makeup of the recipient. RNA vaccines would carry the danger of triggering autoimmune reactions, that is to say, that the organism would go to war against itself."

https://medium.com/@intelvue007/bill-gates-explains-that-the-covid-vaccine-will-use-experimental-technology-and-permanently-change-de68b3f3a998

Skrevet

folk virker sjokkerte over ideen om tvungen vaksine, og glemmer fullstendig at vi har hatt tvungne vaksiner før. Aldri hørt noen gnåle om BCG-vaksinen, som var pålagt ved lov.

Anonymkode: 79315...7f2

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt skeptisk til at koronavaksiner er laget på en helt annen måte enn andre vaksiner.

"Two new technologies are in the COVID test chain as we speak: DNA and RNA vaccines. They have never been put into circulation for public use. DNA technology is actually gene therapy.

Genes are injected into the body that permanently and unknown change the genetic makeup of the recipient. RNA vaccines would carry the danger of triggering autoimmune reactions, that is to say, that the organism would go to war against itself."

https://medium.com/@intelvue007/bill-gates-explains-that-the-covid-vaccine-will-use-experimental-technology-and-permanently-change-de68b3f3a998

jeg tipper vi får flere forskjellige vaksiner, for forskerne mistenker at RNA-vaksiner har dårlige effekt på eldre personer. Samtidig er det en enklere vaksine å masseprodusere, så det er jo positivt. Kanskje vi får litt forskjellige varianter å velge mellom?

Anonymkode: 79315...7f2

• Opprett ny...