Ms. Clean Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Kjøpte en brukt vaskemaskin i dag som jeg gledet meg til å ta i bruk. Men det viste seg at vaskemaskina ikke virker og bare står å pumper og pumper, og tar ikke inn vann. Noen som har noe erfaring med hva feilen kan være ?, så kan jeg få hjelp av min sønn til å utføre jobben som må gjøres. På Elkjøp sa de at det var pumpa som var gåen, men det virker jo litt rart når den faktisk står å pumper, men at det er vanntilførselen som svikter. Noen som har idéer om hva som må gjøres ?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 2 minutter siden, Ms. Clean skrev: Kjøpte en brukt vaskemaskin i dag som jeg gledet meg til å ta i bruk. Men det viste seg at vaskemaskina ikke virker og bare står å pumper og pumper, og tar ikke inn vann. Noen som har noe erfaring med hva feilen kan være ?, så kan jeg få hjelp av min sønn til å utføre jobben som må gjøres. På Elkjøp sa de at det var pumpa som var gåen, men det virker jo litt rart når den faktisk står å pumper, men at det er vanntilførselen som svikter. Noen som har idéer om hva som må gjøres ? Sjekka om filteret på slangen er tett? Anonymkode: 12528...29b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjekka om filteret på slangen er tett? Anonymkode: 12528...29b Evt så kan det også være hvis lofilteret er tett at den ikke tror den er tom. Anonymkode: 12528...29b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Har du skrudd på vannet? Anonymkode: 7dd46...12f
Ms. Clean Skrevet 15. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Evt så kan det også være hvis lofilteret er tett at den ikke tror den er tom. Anonymkode: 12528...29b Har (selvfølgelig) sjekket at vannet er skrudd på. Har sjekket filterene på slangen både til kran og inntak til maskina Har sjekket lofilteret
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 25 minutter siden, Ms. Clean skrev: Har (selvfølgelig) sjekket at vannet er skrudd på. Har sjekket filterene på slangen både til kran og inntak til maskina Har sjekket lofilteret Hell vann i vaskemaskinpulver kammeret. Skjer det noe da? Kan være det var derfor den ble gitt bort at den egentlig ikke funka dessverre. Anonymkode: 12528...29b
Ms. Clean Skrevet 15. august 2020 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hell vann i vaskemaskinpulver kammeret. Skjer det noe da? Kan være det var derfor den ble gitt bort at den egentlig ikke funka dessverre. Anonymkode: 12528...29b Må vente med å prøve dette fordi vi koblet fra maskina og satte tilbake igjen den gamle for å få vasket klær mens vi prøver å finne ut av dette. Klart det blir et spørsmål om troverdighet her. Selger påstår at den virket senest på onsdag, og at dette er noe som må ha skjedd i forbindelse med transport etter henting. (Synes det lyder litt ullent som påstand men...). Kjøpte maskina for 1200,- så den ble ikke gitt bort. Selger har også en relativt sentral rolle innen næringlivet i distriktet, så slikt sett taler det for at selger ikke skulle ønske å gjøre seg til "lurendreier". Har fått tilbud om å levere tilbake maskina og få tilbake pengene, men så håpløst mye styr a gitt... Får prøve å finne ut av hva det kan være og forhåpentligvis få reparert den på en billig måte. (Er liksom nok med livets kastestener nå for min del...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå