AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Folk får seg så lett kjæreste men jeg er veldig kresen. Møter aldri menn jeg finner tiltrekkende. Tenk om jeg blir evig jomfru og dør slik! Har jeg gått glipp av mye? Anonymkode: fe98b...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Tja ... du har sluppet våkne fyllesjuk med noen du angrer på . Du har gått glipp av fantastiske orgasmer med et annet menneske og nærhet . Anonymkode: 25154...83b 7
Druid Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk får seg så lett kjæreste men jeg er veldig kresen. Møter aldri menn jeg finner tiltrekkende. Tenk om jeg blir evig jomfru og dør slik! Har jeg gått glipp av mye? Anonymkode: fe98b...4e0 Tydeligvis ikke. Altså, sex skal komme fra kjønnsorganet, og hvis du har vært så kåt at hva som helst duger, så har du selvsagt glede av det. Om du må tennes og se noe point i det, så er seksualiteten din responsiv og da har du ikke noe bruk for sex før du står der med han som tenner deg og som du virkelig ønsker å ha sex med. Du vet når du har gått glipp av noe. 10
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Jeg er litt yngre enn deg, men dette kan fint være meg om noen år. Får bare se hva som skjer. Jeg har tidligere følt meg skamfull på grunn av dette, men har innsett at jeg ikke trenger å føle på det. Jeg er ikke sånn type person som tar lett på nærhet, og vil derfor finne riktig person. Det er bare sånn det er for meg. En skal jo ikke gjøre noe en ikke ønsker bare fordi alle andre gjør det, heller. Anonymkode: 12184...423 10
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 11 minutter siden, Druid skrev: Tydeligvis ikke. Altså, sex skal komme fra kjønnsorganet, og hvis du har vært så kåt at hva som helst duger, så har du selvsagt glede av det. Om du må tennes og se noe point i det, så er seksualiteten din responsiv og da har du ikke noe bruk for sex før du står der med han som tenner deg og som du virkelig ønsker å ha sex med. Du vet når du har gått glipp av noe. Men hva om det aldri skjer at jeg står der med ham jeg vil ha? Jeg er ofte kåt men onanerer isteden da jeg må føle noe mer som du sier for å ha sex med en mann. Anonymkode: fe98b...4e0 1
IkkeAnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva om det aldri skjer at jeg står der med ham jeg vil ha? Jeg er ofte kåt men onanerer isteden da jeg må føle noe mer som du sier for å ha sex med en mann. Anonymkode: fe98b...4e0 Hva om du ubevisst heller vil ha sex med kvinner? 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 Nei, du har ikke gått glipp av så mye. Anonymkode: c9c09...b9d 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 Nei. Sex er ikke såå godt for oss kvinner, vi har tross alt mindre nerver nedentil enn menn og mange får ikke orgasme av sex Anonymkode: 34cc6...cda 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #9 Skrevet 15. august 2020 Både óg. Jeg har aldri hatt god sex utenom forhold, så for min del hadde jeg ikke anbefalt akkurat det. Jeg sliter med å slappe av med fremmede og nyter det ikke. Sex i forhold har du jo gått glipp av fordi du ikke har funnet en match. Det er noe jeg virkelig anbefaler, men det krever jo at du finner noen:) Krysser fingrene for deg:) Anonymkode: 796ee...73a 4
WhiteSwan Skrevet 15. august 2020 #10 Skrevet 15. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt yngre enn deg, men dette kan fint være meg om noen år. Får bare se hva som skjer. Jeg har tidligere følt meg skamfull på grunn av dette, men har innsett at jeg ikke trenger å føle på det. Jeg er ikke sånn type person som tar lett på nærhet, og vil derfor finne riktig person. Det er bare sånn det er for meg. En skal jo ikke gjøre noe en ikke ønsker bare fordi alle andre gjør det, heller. Anonymkode: 12184...423 Det er jo bare positivt at du ikke tar lett på det og ligger rundt med alle 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #11 Skrevet 15. august 2020 Ja du har gått glipp av mye, og slapp unna mye. Egentlig burde vel kvinner ikke debutere før i 20 årene. Frem til 22-23 år var det ikke mye å hente i sex. Bare unge gutter som pumpet på, og ikke skjønte det med gjensidig nytelse av det. Der slapp du unna mye. Deretter gikk du glipp av mye. Om mine og venninners erfaringer teller som noe grunnlag for å konkludere med noe. Anonymkode: d6c42...c61 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #12 Skrevet 15. august 2020 2 minutter siden, WhiteSwan skrev: Det er jo bare positivt at du ikke tar lett på det og ligger rundt med alle Ja det er positivt for menn som ikke tåler det. Ikke egentlig for kvinner. Vi trenger å finne ut av hva som fungerer og ikke før vi sitter der med en vi ikke fungerer seksuelt sammen med. Det blir ikke så gøy for noen i paret. Anonymkode: d6c42...c61 4
ajarRun Skrevet 15. august 2020 #13 Skrevet 15. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja du har gått glipp av mye, og slapp unna mye. Egentlig burde vel kvinner ikke debutere før i 20 årene. Frem til 22-23 år var det ikke mye å hente i sex. Bare unge gutter som pumpet på, og ikke skjønte det med gjensidig nytelse av det. Der slapp du unna mye. Deretter gikk du glipp av mye. Om mine og venninners erfaringer teller som noe grunnlag for å konkludere med noe. Anonymkode: d6c42...c61 Man kan ha sex med mye eldre menn. 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #14 Skrevet 15. august 2020 Jeg syns du har gått glipp av mye. Men så var jeg gift og hadde barn nr2 på vei da jeg var 28år. Jeg var også kresen, men var heldig å møtte drømmemannen tidlig. Rent sex-messig er jo en ting. Men å ikke ha vært i et forhold enda, ikke opplevd hvordan det er å elske noen, bo med en kjæreste osv. Man lærer jo mye om seg selv i slike prosesser.. Anonymkode: 241fa...1bf 8
Drizzt Skrevet 15. august 2020 #16 Skrevet 15. august 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk får seg så lett kjæreste men jeg er veldig kresen. Møter aldri menn jeg finner tiltrekkende. Tenk om jeg blir evig jomfru og dør slik! Har jeg gått glipp av mye? Anonymkode: fe98b...4e0 Ja. Du har gått glipp av mye skuffelse. At du har følt deg brukt. Knust hjerte. Du har også gått glipt av erfaringen med å være sammen med samme person over en periode, eventuelt bo sammen. Så det er både og. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #17 Skrevet 15. august 2020 Du har ikke gått glipp av noe viktig. Anonymkode: 860a8...f39 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #18 Skrevet 15. august 2020 jeg tror du har gått glipp av kjærlighet, bli elsket, noen som alltid vil deg godt, en som henter deg, en som du kan lage mat med, en som du kan ha romantisk middag med, en som du kan flørte med, en som du kan sende sms til, en som bryr seg om deg. Du har gått glipp av veldig mye! Kanskje du har fått mye religiøs forvirring i livet som har bidratt til øde øy stå sted. Anonymkode: 2c849...dad 4
WhiteSwan Skrevet 15. august 2020 #19 Skrevet 15. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er positivt for menn som ikke tåler det. Ikke egentlig for kvinner. Vi trenger å finne ut av hva som fungerer og ikke før vi sitter der med en vi ikke fungerer seksuelt sammen med. Det blir ikke så gøy for noen i paret. Anonymkode: d6c42...c61 Hæ? Man trenger ikke ha sex med mange forskjellige får å vite hva som fungerer og hvordan man får orgasme, det kan man finne ut på egen hånd. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #20 Skrevet 15. august 2020 Det er oppskrytt. Går fint ann å leve uten, du må ikke tro det er et av livets store mål. Bare en lyst i oss for at vi skal formere oss. Lysten er sterkere en opplevelsen kan du si. Og kanskje de første gangene med ny kjæreste føles litt xtra magisk. Men det er fordi du er i en slags forelskelsesrus da, etterhvert falmer det. Nei virkelig, du går ikke glipp av noe spes. Finnes mye i livet som er myyyye bedre. Anonymkode: b18aa...19a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå