AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Dame på 45 år. Har hatt 4 sexpartnere. En i 12 år samboerskap, en ff (en mye yngre mann) i et årstid, en ons og en jeg var med i et år (forhold). Er utsultet på god sex. Vet ikke om jeg har hatt bra sex en gang. Hva gjør man? Ønsker egentlig forhold å ikke ligge rundt. Hadde jeg vært ung igjen hadde jeg gjort ting anderledes. Er ikke ung lengre og merker det på kropp og forfall. Så er gjerne ikke så atraktiv på markedet, Anonymkode: 405b7...5fc
intexus40 Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Vet ikke helt hva du vil med dette innlegget.. Få bekreftelse på at du har hatt få partnere ? Bekreftelse på om du er attraktiv påmarkedet? Atraktivitet og seksuell tiltrekning for meg handler utelukkende om sjarme, kjemi og veldig lite utseende. En vakker kvinne kommer i mange former. Så hvor attraktiv du er sitter mellom ørene dine 😉 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen? Anonymkode: 405b7...5fc Nei. Anonymkode: f7aa7...89f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 21 minutter siden, intexus40 skrev: Vet ikke helt hva du vil med dette innlegget.. Få bekreftelse på at du har hatt få partnere ? Bekreftelse på om du er attraktiv påmarkedet? Atraktivitet og seksuell tiltrekning for meg handler utelukkende om sjarme, kjemi og veldig lite utseende. En vakker kvinne kommer i mange former. Så hvor attraktiv du er sitter mellom ørene dine 😉 Rett å slett høre om tips og råd. Anonymkode: 405b7...5fc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: f7aa7...89f Hvorfor ikke? Anonymkode: 405b7...5fc
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dame på 45 år. Har hatt 4 sexpartnere. En i 12 år samboerskap, en ff (en mye yngre mann) i et årstid, en ons og en jeg var med i et år (forhold). Er utsultet på god sex. Vet ikke om jeg har hatt bra sex en gang. Hva gjør man? Ønsker egentlig forhold å ikke ligge rundt. Hadde jeg vært ung igjen hadde jeg gjort ting anderledes. Er ikke ung lengre og merker det på kropp og forfall. Så er gjerne ikke så atraktiv på markedet, Anonymkode: 405b7...5fc Det er jo kanskje ikke så mye da, men du virker som du er glad i sex og jeg håper du ikke mister motet. Du sier du merker kroppen står i forfall, men jeg tror det er noe du bare innbiller deg. Du har nok så mye andre verdier som oppveier de småfeilene du snakker om... I min alder tenker jeg ikke så mye på utseende, men såpass at det ikke gjør ondt å se på. Det er nok de indre verdiene som man skal leve med som er viktigst... I din alder er du jo også mye bedre på kos hele tiden, gi hverandre luft til å leve og gjør så godt vi kan for at vi skal ha det godt som mulig... Den seksuelle matchen er jeg ikke redd for, vi har nok levd såpass at vi vet hva som er deilig på hverandre... Men nyskjerrigheten på sex tar aldri slutt, vi har nok hatt mye å prate om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå