AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Del Skrevet 15. august 2020 Har noen smakt noen av isene fra Rema 1000 sitt merke, hvordan er de? Og hvilken har du smakt? Lurer på blant annet på kroneis med sjokolade og jordbær, kroneis med pistasj og sandwich isen🍦😊 Anonymkode: 6e5b7...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 15. august 2020 #2 Del Skrevet 15. august 2020 Visste ikke at Rema 1000 har eget merke? Hvis du mener Isbjørn Is, er det mange butikker som har det merket. Og den isen er utrolig god! (Og nei, jeg jobber ikke for dem, synes bare at isen er kjempegod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 15. august 2020 #3 Del Skrevet 15. august 2020 Ikke like god som diplom og henning olsen😒 men det går ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Del Skrevet 15. august 2020 10 minutter siden, ti10 skrev: Visste ikke at Rema 1000 har eget merke? Hvis du mener Isbjørn Is, er det mange butikker som har det merket. Og den isen er utrolig god! (Og nei, jeg jobber ikke for dem, synes bare at isen er kjempegod) Takk for oppklaringen, jeg mener Isbjørn Isen! Anonymkode: 6e5b7...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Del Skrevet 15. august 2020 5 minutter siden, miSs. skrev: Ikke like god som diplom og henning olsen😒 men det går ned. Hennig Olsen er favoritten ja, men Kroneis fra diplom is er ikke noe særlig. Anonymkode: 6e5b7...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Del Skrevet 15. august 2020 Isbjørn is er ikke noe god! Anonymkode: 8caef...343 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 15. august 2020 #7 Del Skrevet 15. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hennig Olsen er favoritten ja, men Kroneis fra diplom is er ikke noe særlig. Anonymkode: 6e5b7...f7f Nei, da kan du tenke deg at rema isen smaker verre enn diplom is😁 men du kan jo prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #8 Del Skrevet 15. august 2020 6 minutter siden, miSs. skrev: Nei, da kan du tenke deg at rema isen smaker verre enn diplom is😁 men du kan jo prøve. Tenkte at kanskje pistasj isen dere var litt god og spennende😄 Anonymkode: 6e5b7...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #9 Del Skrevet 15. august 2020 Jeg synes pistasj kroneis er supergod, sjokolade og jordbær smaker som alle andre is. Pinneisene er også innafor, særlig lollipoppen deres! Det går mye is med 3 barn + venner i hus når det er 30 grader ute, så da kjøper jeg hellere is til 5 kr enn 30! Anonymkode: d570c...350 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #10 Del Skrevet 15. august 2020 Isbjørn isen er overhodet ikke noe god. Eies av et latvisk selskap og smaker billig vanilje og vann. Kjøpmannen på rema 1000 butikken her begynte å bare ta inn de fordi de var billigere og han tjente mer så da begynte jeg å handle andre steder i stedet Anonymkode: a5417...452 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #11 Del Skrevet 15. august 2020 Er det så veldig mye som skiller ismerkene da? Jeg synes at is er is og at det ikke er mye som skiller en kremis fra en annen, eller en saftis fra en annen. 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isbjørn isen er overhodet ikke noe god. Eies av et latvisk selskap og smaker billig vanilje og vann. Kjøpmannen på rema 1000 butikken her begynte å bare ta inn de fordi de var billigere og han tjente mer så da begynte jeg å handle andre steder i stedet Anonymkode: a5417...452 Isbjørn is lages på Askøy utenfor Bergen. Mulig det er eid av et latvisk selskap, det vet jeg ikke. Men det er jo ikke uvanlig at "norske" merker eies av utenlandske eiere. Minde Sjokolade eies jo av amerikanere f.eks. Jeg synes de har mye godt. Jeg liker den som heter Candybar (kan minne litt om en type Japp i isversjon) og en Creme Fromasj karamell som de har. Sistnevnte er ikke egentlig en is, den skal tine i 2 timer. Men er å finne sammen med den andre isen. Anonymkode: d31dc...256 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #12 Del Skrevet 15. august 2020 Syns isbjørnis har veldig dårlig kvalitet. Ikke god, veldig fett, rar ekkel smak og generelt bare veldig dårlig kvalitet. Kjøper det aldri. Anonymkode: 731dc...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #13 Del Skrevet 15. august 2020 Isbjørn is må være det verste av is jeg har smakt i hele mitt liv!!! Anonymkode: 9f0c0...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 15. august 2020 #14 Del Skrevet 15. august 2020 OM det er den isbjørn-isen det er snakk om, så smaker den skikkelig hØggorm, synes nå ihvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #15 Del Skrevet 15. august 2020 Kroneisen er så vond at ingen i vår familie klarte å spise dem opp. Endte opp med å kaste dem halv og kvartspiste, enda så varmt det var den dagen.. Anonymkode: 4ca43...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 15. august 2020 #16 Del Skrevet 15. august 2020 Kroneisen er rett og slett fæl. Jeg elsker is, men for første gang i hele mitt liv måtte jeg kaste en pakke med is. Ungene ville ikke ha den engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 15. august 2020 #17 Del Skrevet 15. august 2020 2 timer siden, miSs. skrev: Ikke like god som diplom og henning olsen😒 men det går ned. Hehe. Det hetter Hennig Olsen. Ikke Henning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #18 Del Skrevet 15. august 2020 Synes Isbjørn med bjørnebær er knallgod. Spiste en tidligere i dag Anonymkode: d4d9f...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #19 Del Skrevet 15. august 2020 Isbjørn-isen er god den, spesielt lakris-isen deres. Jeg synes diplom-is sin sandwich er best, men isbjørn-is sin er en god nr 2. Hennig Olsen sin synes jeg ikke er noe god i det hele tatt. Det er for øvrig isbjørn-is man får kjøpt hos isbilen. Anonymkode: b1ae3...e9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #20 Del Skrevet 15. august 2020 Jeg er veldig glad i kroneisen med jordbær fra isbjørn. Den har jo så mye mer jordbær på enn diplom og HO 😄 den som heter dobbel med kokostrekk og sjokolade er også kjempegod! Anonymkode: fe99b...162 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå