gazza Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Man skal selvsagt vaske seg på henda med såpe etter toalettbesøk for å få vekk alle bakterier ol. Man bruker også såpe når man vasker seg under armene for å unngå svettelukt. Men hva når man vasker underlivet??? Da skal man ikke bruke noe såpe!!! Blir man virkelig ren da? Jeg bruker såpe der nede( vanlig dusjsåpe ) og hadde aldri følt meg ren uten. Skjønner ikke at folk som bruker kun vann kan bli ren. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Jeg får sopp om jeg bruker vanlig såpe nedentil. Jeg vasker meg utvendig på kjønnet og mellom rumpeballene med dr. Greve, mellom kjønnsleppene bruker jeg bare varmt vann, har aldri fått noen kommentarer på at jeg hverken smaker eller lukter vondt. Anonymkode: d8efb...ca5 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Skrevet 15. august 2020 Slimhinner skal ikke ha vanlig såpe. Bruk såpe tilpasset underlivet eller vann. Anonymkode: b126a...d8e 3
Gjest Saph Skrevet 15. august 2020 #4 Skrevet 15. august 2020 Trenger ikke at underlivet mitt er like rent som hendene mine. Hadde jeg brukt de på samme måte, så hadde jeg vasket de på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 For mange mennesker er det helt naturlig å bruke den samme såpen over hele kroppen. Ingen unntak. Anonymkode: 19abd...880
miSs. Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 4 minutter siden, Saph skrev: Trenger ikke at underlivet mitt er like rent som hendene mine. Hadde jeg brukt de på samme måte, så hadde jeg vasket de på samme måte. Den likte jeg😁👌 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #7 Skrevet 15. august 2020 2 timer siden, Saph skrev: Trenger ikke at underlivet mitt er like rent som hendene mine. Hadde jeg brukt de på samme måte, så hadde jeg vasket de på samme måte. Nettop 👌🏼 Anonymkode: d8efb...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 Manglende hygiene "der nede" er i hvert fall klar dumpegrunn for min del. Selvfølgelig er man ikke alltid like ren der som på hendene, men vanlig vask med såpe og vann hver dag har aldri skadet noen. Det er bare enkelte som er for late til det. Har for øvrig et nært familiemedlem som jobber som gynekolog, og han sier at det å bruke såpe er helt nødvendig for å opprettholde god hygiene. Vi lever ikke i middelalderen... Anonymkode: 3a9f9...c1b 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #9 Skrevet 16. august 2020 10 timer siden, gazza skrev: Man skal selvsagt vaske seg på henda med såpe etter toalettbesøk for å få vekk alle bakterier ol. Man bruker også såpe når man vasker seg under armene for å unngå svettelukt. Men hva når man vasker underlivet??? Da skal man ikke bruke noe såpe!!! Blir man virkelig ren da? Jeg bruker såpe der nede( vanlig dusjsåpe ) og hadde aldri følt meg ren uten. Skjønner ikke at folk som bruker kun vann kan bli ren. jeg bruker ikke vanlig såpe, men det kalles såpe likevel, en er ikke typisk såpe med masse kjemiaklie søppel oppi. Anonymkode: 37eea...9ba
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #10 Skrevet 16. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Manglende hygiene "der nede" er i hvert fall klar dumpegrunn for min del. Selvfølgelig er man ikke alltid like ren der som på hendene, men vanlig vask med såpe og vann hver dag har aldri skadet noen. Det er bare enkelte som er for late til det. Har for øvrig et nært familiemedlem som jobber som gynekolog, og han sier at det å bruke såpe er helt nødvendig for å opprettholde god hygiene. Vi lever ikke i middelalderen... Anonymkode: 3a9f9...c1b Vanlig såpe i underlivet for mange kvinner er ikke bra. Mange kvinner, meg inkludert får ubalanse der, sopp infeksjoner stadig og bakteriell vaginose. Så den gynekologen der burde ta seg en bolle. Anonymkode: 37eea...9ba 8
Utelukke Skrevet 16. august 2020 #11 Skrevet 16. august 2020 Så klart man skal vaske underlivet med såpe, men man skal ikke vaske selve skjeden med såpe. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #12 Skrevet 16. august 2020 10 timer siden, gazza skrev: Man skal selvsagt vaske seg på henda med såpe etter toalettbesøk for å få vekk alle bakterier ol. Man bruker også såpe når man vasker seg under armene for å unngå svettelukt. Men hva når man vasker underlivet??? Da skal man ikke bruke noe såpe!!! Blir man virkelig ren da? Jeg bruker såpe der nede( vanlig dusjsåpe ) og hadde aldri følt meg ren uten. Skjønner ikke at folk som bruker kun vann kan bli ren. Det har med at det er en annen type hud der nede; slimhinner. Med en gang man beveger seg inn mellom kjønnsleppene, så møter man på slimhinnene. Man har de også i munnen, men man vasker ikke den med såpe, joda tannkrem for å få bort karius og baktus fra tennene og ikke få hull, men ikke vanlig såpe. Det er en grunn til at de har utviklet egne såper for underlivet, men selv de kan skape store problemer for mange kvinner, som sopp og baktriell vaginose. Andre vasker rett og slett på seg andre problemer, som lukt. Leger selv sier at vann er nok. Altså utenpå de ytre leppene, der håret gror, det kan man bruke såpe. Jeg bruker gjerne intimsåpe der, pga den er litt bedre om noe skulle havne inn mellom. Men bruker ikke noe såpe direkte på slimhinnene. Anonymkode: e3c5e...89b 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #13 Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vanlig såpe i underlivet for mange kvinner er ikke bra. Mange kvinner, meg inkludert får ubalanse der, sopp infeksjoner stadig og bakteriell vaginose. Så den gynekologen der burde ta seg en bolle. Anonymkode: 37eea...9ba Bare oppkonstruert tøv. De får slike infeksjoner fordi de ikke er påpasselige med vask etter at de har hatt samleie, eller vask generelt. Det kommer da inn bakterier, og det er derfor viktig å gå på toalettet og tisse (og ta en rask vask) etter samleie. Dette slurver mange med, og er den vanligste årsaken til infeksjoner (sammen med generell urenslighet). Så spis bollen din selv. Anonymkode: 3a9f9...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #14 Skrevet 16. august 2020 Underlivet lukter ikke. Svette lukter raskt stramt og merkes av andre. Selv når jeg går 3 dager uten å dusje lukter ikke underlivet, men under armene lukter det. Anonymkode: f58bf...a72 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #15 Skrevet 16. august 2020 13 timer siden, Saph skrev: Trenger ikke at underlivet mitt er like rent som hendene mine. Hadde jeg brukt de på samme måte, så hadde jeg vasket de på samme måte. Har ikke du og mannen oralsex i det hele tatt? Jeg ønsker at mitt underliv skal være rent av hensyn til den som skal ned dit for å si det slik. Anonymkode: 9b082...c7d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #16 Skrevet 16. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare oppkonstruert tøv. De får slike infeksjoner fordi de ikke er påpasselige med vask etter at de har hatt samleie, eller vask generelt. Det kommer da inn bakterier, og det er derfor viktig å gå på toalettet og tisse (og ta en rask vask) etter samleie. Dette slurver mange med, og er den vanligste årsaken til infeksjoner (sammen med generell urenslighet). Så spis bollen din selv. Anonymkode: 3a9f9...c1b Har heller aldri opplevd sopp eller infeksjoner nedentil, bruker vanlig såpe over hele kroppen. Vært seksuelt aktiv i 20 år, og har sex med samboer hver dag. Anonymkode: 9b082...c7d
Nerine_ Skrevet 16. august 2020 #17 Skrevet 16. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare oppkonstruert tøv. De får slike infeksjoner fordi de ikke er påpasselige med vask etter at de har hatt samleie, eller vask generelt. Det kommer da inn bakterier, og det er derfor viktig å gå på toalettet og tisse (og ta en rask vask) etter samleie. Dette slurver mange med, og er den vanligste årsaken til infeksjoner (sammen med generell urenslighet). Så spis bollen din selv. Anonymkode: 3a9f9...c1b Soppinfeksjon har ingenting med urenslighet å gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #18 Skrevet 16. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare oppkonstruert tøv. De får slike infeksjoner fordi de ikke er påpasselige med vask etter at de har hatt samleie, eller vask generelt. Det kommer da inn bakterier, og det er derfor viktig å gå på toalettet og tisse (og ta en rask vask) etter samleie. Dette slurver mange med, og er den vanligste årsaken til infeksjoner (sammen med generell urenslighet). Så spis bollen din selv. Anonymkode: 3a9f9...c1b Oppkonstruert? Si det til underlivet mitt som flommer over av utflod og kløøøøør hver gang jeg våger å vaske meg med såpe du. Trenger du en stor pose med boller kanskje? Anonymkode: d8efb...ca5 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #19 Skrevet 16. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har med at det er en annen type hud der nede; slimhinner. Med en gang man beveger seg inn mellom kjønnsleppene, så møter man på slimhinnene. Man har de også i munnen, men man vasker ikke den med såpe, joda tannkrem for å få bort karius og baktus fra tennene og ikke få hull, men ikke vanlig såpe. Det er en grunn til at de har utviklet egne såper for underlivet, men selv de kan skape store problemer for mange kvinner, som sopp og baktriell vaginose. Andre vasker rett og slett på seg andre problemer, som lukt. Leger selv sier at vann er nok. Altså utenpå de ytre leppene, der håret gror, det kan man bruke såpe. Jeg bruker gjerne intimsåpe der, pga den er litt bedre om noe skulle havne inn mellom. Men bruker ikke noe såpe direkte på slimhinnene. Anonymkode: e3c5e...89b Slimhinnene er jo INNE i vaginaen da. Ikke utenpå. Det er kun inn mellom de indre kjønnsleppene at man treffer på slimhinner. Anonymkode: be6b2...f1c
Gjest Saph Skrevet 16. august 2020 #20 Skrevet 16. august 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke du og mannen oralsex i det hele tatt? Jeg ønsker at mitt underliv skal være rent av hensyn til den som skal ned dit for å si det slik. Anonymkode: 9b082...c7d Har ikke så grumsete underliv at jeg må bruke samme såpen jeg bruker på hender og kropp for at det skal være mulig å gå ned på meg uten at det er synd på personen. Endret 16. august 2020 av Saph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå