AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Har forsøkt meg for første gang å stusse håret på datteren min som er 7. Har sett x antall YouTube videoer men synes det er så mange måter å klippe på at jeg ble usikker. Det jeg gjorde var å gre gjennom alt først med vann, delte så håret bak øret på begge sider slik at det foran øret ble festet med en klype på hver side. Begynte midt på bak å klippe og brukte dette som en mal på alt håret bak. Så gjorde jeg det samme med det på sidene til slutt. Synes likevel ikke det ble helt rett. Kan nevne at før klippen hadde hun hår til med på rompa. Er det slik at alt skal ha samme lengden hele veien rundt eller skal det være kortere/lengre foran? Og skal man gjøre noe med det håret oppå toppen? Så det på en video men datteren min har så langt hår at jeg tror alt ble med når jeg gredde og klippet det. Når det så sånn noenlunde rett ut satte jeg det i hestehale men da så alt skjevt ut igjen. Men det stemmer kanskje? Håret som dras helt forfra og inn i hestehalen vil vel være kortere siden det er lenger vei enn håret som er midt på bak? Sitter og lurer på om det finnes noen basic kurs hvor man kan lære stuss på barn? Det blir jo mange år fremover hvor jeg evt må stusse håret hennes. Anonymkode: 025d6...ad2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Noen som har erfaring med denne? Anonymkode: 025d6...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå