AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Skrevet 15. august 2020 Synes det er vanskelig da denne er ferdig flettet, og ikke bare «tau» man kan flette inn i håret 😅 Har noen forslag? Anonymkode: bd82d...7c2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Skrevet 15. august 2020 Glemte bilde 🤦♀️ Anonymkode: bd82d...7c2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Skrevet 16. august 2020 er ikke sånne ferdige vipper for de som ikke har langt nok hår til å vippe det selv med bånd? er vel bare å ta den på som en luciakrans?? Anonymkode: 2c2f6...88e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: er ikke sånne ferdige vipper for de som ikke har langt nok hår til å vippe det selv med bånd? er vel bare å ta den på som en luciakrans?? Anonymkode: 2c2f6...88e Jo, du har rett i det, men håpte det var andre muligheter. Bunaden er arvet og denne fulgte med. Jeg har langt og tykt hår, syns det ser rart ut å bare legge denne på hodet 😫 Anonymkode: bd82d...7c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #5 Skrevet 17. august 2020 Hvis tauene ikke er lange nok til å vippe håret hadde jeg sikkert laget noen fletter og tatt med tauene i hver sin flette og deretter samlet flettene i en «ball» bak som jeg festet med hårnåler, hvis det ga mening..? Anonymkode: a3a42...ef4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis tauene ikke er lange nok til å vippe håret hadde jeg sikkert laget noen fletter og tatt med tauene i hver sin flette og deretter samlet flettene i en «ball» bak som jeg festet med hårnåler, hvis det ga mening..? Anonymkode: a3a42...ef4 Det var et godt tips! Takk 😊👏 Anonymkode: bd82d...7c2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #7 Skrevet 18. august 2020 Er det mulig å forsiktig løsne båndet slik at du kan få det til ett u-vippet bånd igjen, slik at du kan vippe håret ditt på ordentlig? Hvis ikke ville jeg prøvd å få kjøpt/laget et nytt bånd til vipping, for jeg synes det er ganske fint med ekte vippet hår til bunad. Anonymkode: 98e0a...d85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå