Gå til innhold

Noen som vet hvordan man kan style håret med en slik ferdig «hårvippe» til bunad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig da denne er ferdig flettet, og ikke bare «tau» man kan flette inn i håret 😅 Har noen forslag?

Anonymkode: bd82d...7c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte bilde 🤦‍♀️

22F1DC76-9098-4E75-BF90-3AD9B50E7750.jpeg

Skrevet

er ikke sånne ferdige vipper for de som ikke har langt nok hår til å vippe det selv med bånd? er vel bare å ta den på som en luciakrans??

Anonymkode: 2c2f6...88e

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

er ikke sånne ferdige vipper for de som ikke har langt nok hår til å vippe det selv med bånd? er vel bare å ta den på som en luciakrans??

Anonymkode: 2c2f6...88e

Jo, du har rett i det, men håpte det var andre muligheter. Bunaden er arvet og denne fulgte med. Jeg har langt og tykt hår, syns det ser rart ut å bare legge denne på hodet 😫

Skrevet

Hvis tauene ikke er lange nok til å vippe håret hadde jeg sikkert laget noen fletter og tatt med tauene i hver sin flette og deretter samlet flettene i en «ball» bak som jeg festet med hårnåler, hvis det ga mening..?

Anonymkode: a3a42...ef4

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis tauene ikke er lange nok til å vippe håret hadde jeg sikkert laget noen fletter og tatt med tauene i hver sin flette og deretter samlet flettene i en «ball» bak som jeg festet med hårnåler, hvis det ga mening..?

Anonymkode: a3a42...ef4

Det var et godt tips! Takk 😊👏

Skrevet

Er det mulig å forsiktig løsne båndet slik at du kan få det til ett u-vippet bånd igjen, slik at du kan vippe håret ditt på ordentlig? 

Hvis ikke ville jeg prøvd å få kjøpt/laget et nytt bånd til vipping, for jeg synes det er ganske fint med ekte vippet hår til bunad.

Anonymkode: 98e0a...d85

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...