Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk SA i uke 6+4, forrige søndag. Blødde ferdig forrige uke, og symptomer forsvant også da. Var på ultralyd og sjekket at alt var kommet ut, og alt var i orden og som det skulle være.

Nå har puppene vokst igjen, og de er ganske ømme.. og brystvortene ser ut som da jeg var gravid.. Må da være umulig å bli gravid igjen så fort? 🤔

Anonymkode: 3473c...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isåfall er du jo så tidlig at du ikke hadde merket det. Jeg ble gravid 3 uker etter en spontanabort, men det er jo litt lenger tid enn under en uke. 

Anonymkode: 7ff45...7ee

• Liker 2
Skrevet

Høres usannsynlig ut så tidlig. Jeg ble gravid en måned etter SA uten mens mellom.

Anonymkode: e5f1d...a6d

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall er du jo så tidlig at du ikke hadde merket det. Jeg ble gravid 3 uker etter en spontanabort, men det er jo litt lenger tid enn under en uke. 

Ja, var det jeg også tenkte. Med mindre spontanaborter har begynt før.. begynte å blø halvannen uke før den søndagen.. er vel noe hormongreier da 🤔 skal uansett ikke teste før evt mensen uteblir over 2 uker, regner med at syklusen er litt på skeiva etter en SA.

TS

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, var det jeg også tenkte. Med mindre spontanaborter har begynt før.. begynte å blø halvannen uke før den søndagen.. er vel noe hormongreier da 🤔 skal uansett ikke teste før evt mensen uteblir over 2 uker, regner med at syklusen er litt på skeiva etter en SA.

TS

Det kan jo være du har eggløsning da. 

• Liker 2
Skrevet

Det tidligste jeg har blitt gravid, er 3 uker etter den dagen jeg begynte å blø. 

Anonymkode: 2bec0...8a0

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk menstruasjon 6 uker etter SA, og ble gravid igjen før neste menstruasjon etter det. 

Skrevet

Jeg ble gravid samme dag som jeg aborterte. 

Pga du teller fra siste mens, ble det altså en overlapp. Positiv test 4 uker etter sa. 

Anonymkode: 5cb1a...62a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...